Aktualności

Podczas wzorajszej prezentacji raportu "Ekstraklasa Piłkarskiego Biznesu" jedną z niespodzianek była wysoka pozycja Pogoni Szczecin w klasyfikacji "wartość sprzedanych poduktów klubowych".


Pod względem sprzedanych gadżetów Pogoń zarobiła mniej tylko od Legii Warszawa, Lecha Poznań i Jagiellonii Białystok.

Raport obejmuje rok 2015. Z pewnością bardzo duży wpływ na taką sytuację miały "pasiaki", które swoją premierę miały właśnie na początku roku 2015. Nie było chyba ani jednego kibica, któremu nie przypadłyby one do gustu.

Według paportu Pogoń zarobiła na gadżetach ponad milion złotych. To kwota o niewiele więcej niż 100 tysięcy złotych niższa niż w przypadku trzeciej Jagiellonii. 

Lech Poznań i Legia Warszawa, które zwyciężyły w rankingu przeskoczyły inne kluby dość znacznie. Kolejorz na gadżetach zarobił niespełna 8 milionów złotych, a Legia przekroczyła granicę 10 milionów złotych. To pokazuje jak wielki potencjał drzemie w tej dziedzinie i jak duże zyski może przynosić klubowi. Dziać się jednak tak będzie jeśli gadżety będą przypadać do gustu kibicom i będą odpowiednikiem jakości w swojej cenie.

Zarobki Pogoni na gadżetach w latach:
2013: 582 tysiące
2014: 845 tysięcy
2015: 1,087 miliona

tekst alternatywny

DOŁĄCZ DO NAS NA WHATSAPP! KLIKNIJ TUTAJ!

Autor: Daniel Trzepacz
Żródło: własne
Wyświetleń: 5079

Komentarze w serwisie www.PogonSportNet.pl zamieszczane przez jego użytkowników są ich prywatną opinią. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za ich treść. Jeśli jednak administratorzy dostrzegą naruszanie dóbr osobistych, zmuszeni będą do usunięcia komentarza, a w przypadku powtarzania się sytuacji, zablokowania konta użytkownika.

Komentarze dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zarejestruj się lub zaloguj tutaj.


Trwa ładowanie komentarzy...