Aktualności

  • Betcris partnerem kluczowym Pogoni Szczecin

We wtorek Pogoń Szczecin SA zorganizowała konferencję prasową w trakcie której zaprezentowany został nowy "partner kluczowy" klubu. Została nim marka Betcris.


Jarosław Mroczek, prezes Pogoni Szczecin SA

- Cieszę się z dzisiejszego dnia, bo wkraczamy w relacje z nowym partnerem z innego świata. Cały czas pokreślamy w naszej narracji, że potrzebujemy partnerów dużych i stabilnych. Mam nadzieję, że to dopiero początek, że to jest nasz pierwszy krok we współpracy. Wierzę, że efekty pozwolą na zrobienie następnego kroku. Wiele było głosów wśród kibiców "gdzie partnerzy, kiedy pojawi się ktoś na koszulkę". Pojawia się. Nie jest to partner nic nie znaczący. To partner będący w wielu krajach świata. Cieszymy się, że będziemy współpracować. Promocja przez sport jest atrakcyjna dla firmy, ale i dla Pogoni. Stabilność partnera powoduje, że klub może funkcjonować na solidniejszych fundamentach.

- Umowę podpisaliśmy na trzy lata. Różnica w środkach jest dla nas znaczna jesli chodzi o klub.

- Wykorzystujemy sytuację, że nie mamy partnera głównego. Po pierwsze, nam się marzy, że osiągając sukcesy sportowe przekonamy Betcris, aby przesuwało się logo do góry <śmiech>. Dziś logo jest trochę większe i wyżej niż jest to zapisane.

- Cieszę się, że udało się przekonać prezesa do tego, aby logo firmy dopasować do koszulek i bardzo za to dziękuję. Poprzez tą zmianę zyskuje klub, ale i Betcris bo bardzo się wyróżnia na tej koszulce.

Jacek Jakubowski, prezes Betcris

- Jako Betcris cieszymy się, że dołączamy do grona firm sponsorujących Pogoń. Dlaczego Pogoń? Bo tu wszystko fajnie wygląda. Byliśmy przypadkowo na meczu z Rakowem i byliśmy pod wrażeniem. Wiedzieliśmy, że nie ma nikogo na przodzie koszulki i chcieliśmy na niej być. Naszą najważniejszą dyscypliną jest piłka nożna. Mamy umowy z wojewódzkimi związkami, ale chcieliśmy też wspierać kluby na wyższych szczeblach. Cieszymy się, że Pogoń jest naszym pionierskim klubem. Wspieramy sport w różnych formach. Chcemy poprzez udział i współpracę z klubem uzyskać swoje cele, jak rozpoznawalność na rynku w Polsce. Przez piłkę chcemy trafić do szerszego grona odbiorców, jako firma, która się dobrze kojarzy.

- Jest 75-lecie klubu i mocno naciskano, aby logo dopasować do odpowiedniej kolorystyki. Jak zobaczyliśmy projekty, to uznaliśmy, że lepiej się wpasować i wkomponować. Z naszej strony to też pewny ukłon. Tylko tu jest stosowana taka kolorystyka. Jak każda poważna firma mamy księgę znaku i zobowiązania, ale tu zrobiliśmy wyjątek.

- Nie chcemy wchodzić w szczegóły finansowe. Globalna kwota jest satysfakcjonująca dla klubu. Gwarantuje równe wpływy na konta klubowe, ale nie chcę wchodzić w szczegóły jak to jest skonstruowane w umowie.

tekst alternatywny

DOŁĄCZ DO NAS NA WHATSAPP! KLIKNIJ TUTAJ!

Autor: Daniel Trzepacz
Żródło: własne
Wyświetleń: 7869
tekst alternatywny

Komentarze w serwisie www.PogonSportNet.pl zamieszczane przez jego użytkowników są ich prywatną opinią. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za ich treść. Jeśli jednak administratorzy dostrzegą naruszanie dóbr osobistych, zmuszeni będą do usunięcia komentarza, a w przypadku powtarzania się sytuacji, zablokowania konta użytkownika.

Komentarze dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zarejestruj się lub zaloguj tutaj.


Trwa ładowanie komentarzy...