Aktualności

  • GS24.pl: Konsorcjum będzie poszukiwać sponsora tytularnego stadionu

Miasto Szczecin wybrało konsorcjum firm, które pomogą w znalezieniu sponsora tytularnego dla nowego stadionu Pogoni Szczecin. Ostatnim krokiem do podjęcia działań, jest podpisanie stosownej umowy. Wybór padł na firmy z dużym doświadczeniem w temacie sponsoringu tytularnego i marketingu - czytamy na stronach Głosu Szczecińskiego.


Konsorcjum dwóch firm z Warszawy i Gdańska wygrało ogłoszony przez miasto przetarg, w którym wpłynęły dwie oferty na pomoc i doradztwo w znalezieniu sponsora tytularnego dla nowego stadionu miejskiego. Firmy Komunikacja Plus Sp. z o.o. Sp. k. i Sport Innovation Kamil Kukułka złożyły najkorzystniejszą ofertę i to one będą odpowiedzialne za wykonanie czteroetapowego zadania, które ma przynieść miastu korzyści w postaci sprzedaży prawa do nazwy stadionu. Za swoją pracę otrzymają wynagrodzenie wysokości 55 tysięcy złotych plus 3,4% od podpisanej umowy sponsoringowej.

Zwycięzcy nie zdradzają strategii

Skoro poznaliśmy już strony odpowiedzialne za wykonanie zadania, to postanowiliśmy zapytać o sposób w jaki zamierzają znaleźć i przekonać potencjalnego sponsora obiektu. Jak mówi Kamil Kukułka, na szczegóły jest jeszcze za wcześnie.

- Dopóki nie dojdzie do związania umową, nie możemy przedstawiać szczegółów naszych działań, ponieważ w pierwszej kolejności musimy uzyskać akceptację zamawiającego dla ich planu. Do pierwszego spotkania roboczego będzie mogło dojść dopiero po formalnym podpisaniu umowy - informuje przedstawiciel firmy Sport Innovation.

Wśród jakich firm będzie poszukiwany potencjalny sponsor? W Polsce na sponsoring tytularny często decydują się spółki skarbu państwa, ale to nie będzie główny kierunek jaki obierze wybrane konsorcjum.

- Doświadczenia ostatnich lat na rynku sponsoringu obiektów pokazują, że marki decydujące się na włączenie sponsoringu tytularnego w swój marketing-mix często są związane z regionem, w którym zlokalizowany jest obiekt. Związek ten może polegać na lokalizacji centrali firmy, czy też ważnego zakładu produkcyjnego - informuje Kamil Kukułka.

Potencjalni sponsorzy będą poszukiwani wśród firm związanych ze Szczecinem i okolicą, ale także takich, które zamierzają w najbliższej przyszłości zainwestować w naszym regionie.

WIĘCEJ MOŻESZ PRZECZYTAĆ TUTAJ!

tekst alternatywny

DOŁĄCZ DO NAS NA WHATSAPP! KLIKNIJ TUTAJ!

Autor: GS24.pl
Żródło: własne
Wyświetleń: 4805
tekst alternatywny

Komentarze w serwisie www.PogonSportNet.pl zamieszczane przez jego użytkowników są ich prywatną opinią. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za ich treść. Jeśli jednak administratorzy dostrzegą naruszanie dóbr osobistych, zmuszeni będą do usunięcia komentarza, a w przypadku powtarzania się sytuacji, zablokowania konta użytkownika.

Komentarze dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zarejestruj się lub zaloguj tutaj.


Trwa ładowanie komentarzy...