Aktualności

  • Prawa do nazwy Stadionu Miejskiego na sprzedaż

Miasto szuka sponsora, który zapłaci za eksponowanie swojej marki na największej i najnowocześniej piłkarskiej arenie w regionie. Pierwszym krokiem do pozyskania sponsora tytularnego Stadionu Miejskiego jest nawiązanie współpracy z fachową agencją, która pomoże znaleźć firmę zainteresowaną takim projektem - czytamy na stronie UM Szczecin.


Zgodnie z założeniami agencja nie może uwzględniać  podmiotów,  z którymi Miasto już współpracuje. Ponadto przyszły doradca powinien stworzyć listę minimum trzech firm zainteresowanych współpracą, a także przeprowadzić z nimi wstępne rozmowy i uczestniczyć w negocjacjach. 

Zawarcie umowy ze sponsorem tytularnym planowane jest najpóźniej na I kwartał 2023 r. Porozumienie ma być zawarte na okres minimum 3 lat.

Szczegóły na temat postępowania  pn. „Usługa doradztwa w zakresie poszukiwania sponsora tytularnego dla Stadionu Miejskiego w Szczecinie” wkrótce będą dostępne w Biuletynie Informacji Publicznej.

tekst alternatywny

DOŁĄCZ DO NAS NA WHATSAPP! KLIKNIJ TUTAJ!

Autor: Daniel Trzepacz
Żródło: własne
Wyświetleń: 4873
tekst alternatywny

Komentarze w serwisie www.PogonSportNet.pl zamieszczane przez jego użytkowników są ich prywatną opinią. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za ich treść. Jeśli jednak administratorzy dostrzegą naruszanie dóbr osobistych, zmuszeni będą do usunięcia komentarza, a w przypadku powtarzania się sytuacji, zablokowania konta użytkownika.

Komentarze dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zarejestruj się lub zaloguj tutaj.


Trwa ładowanie komentarzy...