Miasto szuka sponsora, który zapłaci za eksponowanie swojej marki na największej i najnowocześniej piłkarskiej arenie w regionie. Pierwszym krokiem do pozyskania sponsora tytularnego Stadionu Miejskiego jest nawiązanie współpracy z fachową agencją, która pomoże znaleźć firmę zainteresowaną takim projektem - czytamy na stronie UM Szczecin.
Zgodnie z założeniami agencja nie może uwzględniać podmiotów, z którymi Miasto już współpracuje. Ponadto przyszły doradca powinien stworzyć listę minimum trzech firm zainteresowanych współpracą, a także przeprowadzić z nimi wstępne rozmowy i uczestniczyć w negocjacjach.
Zawarcie umowy ze sponsorem tytularnym planowane jest najpóźniej na I kwartał 2023 r. Porozumienie ma być zawarte na okres minimum 3 lat.
Szczegóły na temat postępowania pn. „Usługa doradztwa w zakresie poszukiwania sponsora tytularnego dla Stadionu Miejskiego w Szczecinie” wkrótce będą dostępne w Biuletynie Informacji Publicznej.
Komentarze w serwisie www.PogonSportNet.pl zamieszczane przez jego użytkowników są ich prywatną opinią. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za ich treść. Jeśli jednak administratorzy dostrzegą naruszanie dóbr osobistych, zmuszeni będą do usunięcia komentarza, a w przypadku powtarzania się sytuacji, zablokowania konta użytkownika.
Trwa ładowanie komentarzy...