preloader
Przejdź do głównej treści
alex4
alex4

Haditaghi: Wiemy, jacy są następni dwaj zawodnicy, których chcemy

Alex Haditaghi we wtorek wieczorem odpowiedział na kilka wpisów kibiców w serwisie X. W jednym z nich opowiedział dlaczego tak długo czekaliśmy na pozyskanie Attili Szalaia, oraz zdradził, że na celowniku klubu jest dwóch piłkarzy, których chce pozyskać. Chwali też młodego Andrzeja Ossowskiego, który ma pełnić rolę czwartego środkowego obrońcy w zespole.

- Czekaliśmy na Attilę, ponieważ była to skomplikowana transakcja z udziałem innego klubu, a on był zawodnikiem, którego chcieliśmy od samego początku.

Sześć miesięcy temu niewielu ludzi uwierzyłoby, że polski klub, czy nawet Pogoń, może podpisać trzyletni kontrakt z zawodnikiem jakości Attili. Ale my to zrobiliśmy.

Już wiemy, jacy są następni dwaj zawodnicy, których chcemy. To również skomplikowane transakcje, ale czekamy, walczymy i robimy wszystko, co możliwe, aby sprowadzić ich do Pogoni. Dobre rzeczy są warte czekania, a my jesteśmy w bardzo silnej pozycji.

Attila jest w znakomitej formie, a my jesteśmy również niezwykle podekscytowani naszym młodym polskim środkowym obrońcą, Andrzejem Ossowskim (16 lat), jako naszym czwartym środkowym obrońcą. Ma ogromny potencjał, a my uwielbiamy wszystko w tym młodym człowieku: jego umiejętności, mentalność, charakter i głód doskonalenia się - napisał właściciel Pogoni Szczecin.

profil-jpg

Źródło: Własne Wyświetlenia: 5239

Musisz być zalogowany, aby dodać komentarz.

* Komentarze w serwisie www.PogonSportNet.pl zamieszczane przez jego użytkowników są ich prywatną opinią. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za ich treść. Jeśli jednak administratorzy dostrzegą naruszanie dóbr osobistych, zmuszeni będą do usunięcia komentarza, a w przypadku powtarzania się sytuacji, zablokowania konta użytkownika.

Komentarze (47)

Grzelo99

Grzelo99

(69/100) 15.07.2026 08:30
Zgadzam się z Alexem, że niewiele osób myślało, że Szalai zostanie na dłużej z uwagi na jakość, historie w jakich grał klubach czy nawet pensje do płacenia. Także ja się cieszę z tego ruchu i akurat rozumiem, że te negocjacje z hoffenheim mogły tyle trwać.
Grzelo99

Grzelo99

(69/100) 15.07.2026 08:30
Mam nadzieje, że Ci dwaj piłkarze zostaną ogłoszeni w tym tygodniu i będzie to wzmocnienie nie uzupełnienie składu.
pawel

pawel

(63948/72000) 15.07.2026 08:31
Ossowski jako czwarty stoper. Czyli przyjdzie jeszcze jeden ? czy jako trzeciego liczymy elektrycznego cygana? 

Zreszta nieistotne , zapomnialem czyje slowa wlasnie rozkminiam... :)  

Przynajmniej wyglada na to ,ze pan prezes  troche  lepiej sie juz czuje co cieszy. 
Dawid84

Dawid84

(38/50) 15.07.2026 08:32
Oby tych dwóch dołączyło czym prędzej i dało kolejny impuls do rozwoju drużyny.
Grzelo99

Grzelo99

(69/100) 15.07.2026 08:32
Odnośnie Ossowskiego, temat, który z jednej strony cieszy, że wchodzi do składu pierwszej drużyny ale martwi, że jako ten czwarty, masz mało szans na grę, bo jeśli to będzie pół roku bez gry w zespole...to będzie stracone pół roku i lepiej wypożyczyć takiego zawodnika.
1962

1962

(62587/72000) 15.07.2026 08:39
Cieszy zakontraktowanie Szalaja, ale też cieszy, że mamy swojego, młodego stopera, Andrzeja Ossowskiego, który przy Attili wiele się może nauczyć. Keramitsis przez pól roku gry z naszym doświadczonym stoperem, już nabrał doświadczenia i pewności siebie. 
Pogoń Fan fo'Life

Pogoń Fan fo'Life

(57279/60000) 15.07.2026 08:39
Czyli jeszcze dwóch.
Mam nadzieję,  że chociaż jeden z Nich będzie pełnowartościowym stoperem, który będzie mógł od razu wskoczyć do składu, a nie jak to u nas aklimatyzacja przez pół sezonu.
Dawid84

Dawid84

(38/50) 15.07.2026 08:50
Ossowski, młody Polak, obrońca. Trzeba się cieszyć z takich informacji, że kolejny chłopak wchodzi do jedynki. Wychowanek z Koszalina
długi

długi

(718190) 15.07.2026 08:51
Podnieta tym Szalaiem, a ja naprawdę się zastanawiam czy nie wolałbym Czerwińskiego z czasów kiedy grał u nas, czy Zecha, małolata Walukiewicza. Para Szalai-Keramitsis naprawdę będzie lepsza niż byliby Czerwo z Walu? Albo Zech-Kostas. Na Greka można było narzekać, że wolny, że to, ale oni przyszli w jednym oknie, ze Stipicą i grali tak jakby grali ze sobą pół życia na poziomie no nie LM, ale pucharowym jakimś. A teraz Cojocaru niedomaga, po chłopie, nie nadaje się już na poziom ESA, no naprawdę Załuska w ostatnim sezonie był lepszy, Kosta mówił, że się zastanawia co z nim, czy zostawić, czy nie, nie wiedział co zrobić, w końcu pożegnali, wjechał Stipica, już abstrahując od ostatniego okresu, ale swoje ze trzy lata pograł tak, że nie wiem kiedy zobaczymy takiego bramkarza i kiedy był ktoś podobnej klasy u nas. A teraz Cojocaru do wyrzucenia jest, potrzebujemy jedynki, to sprowadzają jakiegoś typa z Grecji, chyba połamańca, bo gdzie on jest i teksty typu, że dobre rzeczy potrzebują czasu. I kolejny sezon w plecy z jakąś rumuńską firaną. Mamy problem na obronie, Stipica-Zech-Kostas. Nie można tak od pierwszej kolejki? Mamy problem na szpicy, Koulouris. Nie można tak? Nie mamy kapitana, Rafał Murawski wjeżdża, nie można tak? Tylko wiecznie jakieś wytłumaczenia, tyle transferów, kilkanaście zrobili, grubo i gdzie ktoś kto by zrobił różnicę jak Muraś, Kulu, czy nawet Zech, Stipica. Nie widzę. Szalai mimo tego gdzie grał, na ile był wyceniany, nie dał tyle póki co co każdy z nich. Naprawdę w końcówce Mroczka, znaczy od czasu Jensa, przyzwyczailiśmy się do tego, że transfery były robione w punkt. Dokładnie było wiadomo na jaką pozycję kogo potrzebujemy, on przychodził i w 75% przypadków, więcej, jeden transfer na pięć może się nie udawał i z miejsca łatał dziurę i był dokładnie tym brakującym elementem.
długi

długi

(718190) 15.07.2026 08:52
 I nagle wjeżdżają wagony ogórków z którymi nie wiadomo co po roku zrobić, taki przeskok dołujący po prostu. Szalai. Zech wszedł to była jedna wielka stabilność, równo mecz po meczu. A Węgier jest za bardzo chwiejny. Gdzieś tam niby grał, coś tam za niego zapłacili, za Mendyego też, ale co mnie to obchodzi? Za Walu daliśmy paczkę fajek, grał za bułkę i jogurt i wciągał obu nosem. Dzieciak jakiś z Gorzowa. Etam. Może Ossowski chociaż coś pokaże, oby. 
Bosayerba

Bosayerba

(768/800) 15.07.2026 09:14
Długi, wszystko co opisujesz jest w miarę spójne i zgodzę się z większością, ale skąd w tobie tyle pesymizmu i zwykłego chamstwa?
długi

długi

(718190) 15.07.2026 10:21
Pesymizm wynika stąd, że pięć lat byliśmy w top4, dwa finały PP, wjeżdża facet, odklejony zupełnie bajdurzy coś o sezonie nieśmiertelności, ale dobra, zobaczymy i się okazuje, że zaplątaliśmy się w walkę o spadek, w zasadzie jesteśmy szczęśliwi, że skończyło się dziewiątym miejscem, którego nie widzieliśmy od kiedy? Chyba od 2017/18, tam było jedenaste jakoś. 2018/19 to siódme i góra. Czyli o tyle nas cofnął, o jakieś osiem lat, a obiecywał nieśmiertelność. No i stąd ten pesymizm, jak mogę komuś tak kłamliwemu ufać? No nie da się.

Poza tym zauważ, że rok po roku spada któraś z naszych męskich drużyn. U-19, w minionym sezonie rezerwy. Więc strach pomyśleć na co teraz kolej. Dobre rzeczy są warte czekania, długo czekaliśmy, mieliśmy dużo dobrych rzeczy, dużo z nich zostało, wystarczyło pielęgnować. Więc czemu je zniszczono i znów mami się nas jakimiś frazesami. 

Rok temu mówi, że czeka nas sezon nieśmiertelności, teraz coś bredzi, że na dobre rzeczy warto czekać. To jest więc poważny facet, czy ktoś z chorobą dwubiegunową? Jak można tak jechać od bandy do bandy? Kabaret
marek9636

marek9636

(107077) 15.07.2026 11:05
Niedawno pisałeś, że nie ma różnicy, liczy się to co w gablocie
długi

długi

(718190) 15.07.2026 11:19
No bo się nie liczą te TOP4, czy finały, w tym sensie, że historycznie nic nie znaczą. Ale pokazują de facto rozwój sportowy i chęć parcia na trofeum. A co pokazuje dziewiąte, zresztą cudem zrobione miejsce? Mieliśmy pięć lat wiecznej takiej spiny, wiary, nadziei. I nagle wjeżdżają Juwary, Ndiaye, Greenwoody, strefa w zasadzie spadkowa, facet za sterami bredzi coś w amoku o nieśmiertelności, wiesz. To jednak delikatnie zniesmacza. I powoduje dyskomfort wiary kibicowskiej. Bo każdy widział to parcie na wazon, posypały się finanse, życie, przychodzi nowy właściciel, miliarder, no to wystarczy coś dołożyć i mamy chociaż top4, bo z PP to wiadomo jak jest, trochę przypadku czasem, jeden mecz, przesunięty wolny o 20 metrów i odpadasz z gry 10 sekund przed końcem. Ten jeden sezon taki typu 9 miejsce, no ok, ale nie zapowiada się dużo lepiej w kolejnym. Zakładam dobrą wiarę Alexa, optymistycznie. Ile lat mu zajmie dojście do poziomu Rakowa, czy Jagi, takiego klubiki, bo to klubiki, które zawsze będą wymieniane w roli faworytów do Mistrza. I to też boli, bo zawsze gdzieś w mediach, w programach, mówili, że Pogoń kandydatem do MP, a teraz nas nie ma, o takim Radomiaczku mówią chyba więcej, już pomijając GKS. Kim te kluby są przy Pogoni z sezonów 2021/25, kim jest Górnik? Straszna degradacja jak na sezon nieśmiertelności
marek9636

marek9636

(107077) 15.07.2026 11:28
Nie, nie wystarczy coś dołożyć jak w kadrze masz  3/4 dziadków 30 letnich, a na ławce dzieci z akademii, trzeba przebudować skład. Błędem było sprzedanie Gamboi, bo nie mogli znaleźć zastępstwa. Mam gdzieś bycie wymienianym w gronie kandydatów do mistrza, jak już przed sezonem było wiadomo, że kadrę mamy max na 4 miejsce, a Adamczuk wychodził, że transferów nie będzie.  Jak Lech zmieniał zespół i zajmował 9 miejsce, to u nas radość o jacy my stabilni wow. Tylko, jak nic nie zmieniasz to jest bezpiecznie, masz to 4 miejsce. Jak dokonujesz zmian to jest ryzyko, że  coś nie wyjdzie. Jak Jagiellonia broniła się przed spadkiem, wow ale Pogoń stabilna, super. Na dziś nawet Jaga jest poza naszym zasięgiem, do tego doprowadził Mroczek swoim śmiesznym stabilnym składem na top 4. Jak kogoś jara co sezon 4 miejsce to jest człowiekiem bez ambicji. A potem na puchary Liowskim i Klebaniukiem, ale przygoda normalnie uhuhu
Dan7803

Dan7803

(1677/1800) 15.07.2026 12:32
Jeżeli ty uważasz że to Alex nas cofnął o tyle lat ile piszesz nie gruby z Kolbaskowa który pozostawił po sobie niemal 80 mln długów trupy wypadają z szafy do dziś zostały niemal zgliszcza druzyna że średnia wieku niemal 35 lat zostawiona w spadku .... o czym ty pierdzielisz przestań ćpać albo bierz chociaż pół bo ci szkodzi ...
Parzynias

Parzynias

(1500/1600) 15.07.2026 09:55
Ja tęsknię za Andrzejem Miązkiem w szczycie formy. I za Kaziem Węgrzynem. Za Pawłem Drumlakiem i Markiem Leśniakiem. Ale te czasy tu nie wrócą, więc po co się rozpisywać, że byliby lepsi od Szalaia? Nie byliby. A Koulourisa Dariusz wyhaczył po 4 latach posuchy celując w Maniasy, Parzyszki, Benyaminy i inne wynalazki zanim w końcu zatrybiło.
Też nie jestem fanem Szalaia, ale suche fakty mówią, że podniósł jakość obrony o 50%, więc się cieszę, że będzie na stałe. Pamiętaj, że obrońca ci sam ligi nie wygra, a u nas zmarnowano rok na ściąganie lichego gruzu. Dopiero zimowe okno można powiedzieć, że wyszło na zero - Szalai na plus, Cuić ogarnął się dopiero w samej końcówce i kto wie - może jeszcze będzie z niego niezły napastnik, no i Agger, który się do dzisiaj nie ogarnął. Wcześniej z całego zaciągu jedynie Mukairu się obronił. I może Biegański.
długi

długi

(718190) 15.07.2026 10:17
Tu nie chodzi o to kto za kim tęskni, jednak jeśli przychodzi właściciel, chwali się swoimi setkami milionów dolarów, że sam do wszystkiego doszedł, jest dumny i słusznie, bo to szanuję zupełnie, bez ojca, z mamą, w obcym kraju, to naprawdę spodziewałem się, że jest w stanie zatrudnić osoby, które pociągną to co dobrego zostawił Mroczek, a usuną to co złe. Mnie interesuje to co na murawie, te gierki gabinetowe, usuwanie pionków typu Darek, nie za bardzo. Ale jeśli usuwasz Darka, to daj kogoś lepszego. Bo masz pieniądze i powinieneś ściągnąć człowieka, który uzupełni skład, a nie go zdemoluje. Pięć lat ostatnich to pięć razy w TOP4 plus dwa finały PP. Do 2025. To naprawdę doskonała baza dla kogoś kto ma pojęcie i pieniądze. Tylko zachować ciągłość w niektórych sprawach, a usuwać to co złe. I co z tego zostało? Ile lat nam zajmie dojście do walki o tytuł, bo walczyliśmy, nikt nie powie, nadzieje poparte rozumem były i dwa finały PP też. Mroczkowi zajęło to, hmmm, 8 lat, licząc samą ekstraklasę. I tu zapowiada się podobnie, już rok minął, czyli jeszcze tylko siedem. To długo, mogę nie dożyć. A wystarczyło tylko dorzucić do pieca, a nie sadzić jakieś dyrdymały o sezonach nieśmiertelności. Pogoń nie ma obrony na poziomie Stipi-Zech-Kostas. Ja nie tęsknię za nimi, ale za takim poziomem. Boli mnie to, że to co zrobiliśmy dobrze od 2012 roku, sama ESA, zostało zdemolowane. Bo nie wszystko było złe. 
Parzynias

Parzynias

(1500/1600) 15.07.2026 11:13
I trzeba było tak od razu, bo się tak rozpisujesz, że sam gubisz sedno swojej wypowiedzi. Masz rację. Ale na to trzeba czasu. Haditaghi ma jakieś pojęcie o piłce, to nie jest jego pierwszy klub. Wziął Tana Kesslera, co też wróżyło bardzo dobrze, bo naprawdę dyrektor w Champonship to robi ogromne wrażenie. I teraz zobacz - gonią Darka, ściągają kupę zawodników. Ale okazuje się, że to odpady, nie tylko piłkarskie, ale i mentalnie nie dojeżdżają. I co robi Alex? Zatrudnia Ozkana na szefa skautingu, bo widzi, że zaciąg Kesslera jest do d**y i gość nie ma o tym pojęcia. Zakupy Ozkana zaczynają robić wrażenie - Szalai to hit, co by o tym nie mówić, jak na szczecińskie warunki. Dziczek z odroczonym przyjściem to też głośny transfer. Do tego Cuić, który na koniec sezonu błysnął formą i może potrzebował czasu, żeby się zaaklimatyzować. Plus Agger, który jak jest na boisku, to tak jakby go nie było. Ale tu skuteczność transferów jest o wiele większa. Zobaczymy jak będzie teraz. Dlatego pewnie Alex się wkurzył jak mu Ozkan uciekł, bo musi szukać zastępstwa.
Puenta jest taka, że Alex widzi, co się dzieje i reaguje. Prawidłowo. Ale że życie rzuca kłody pod nogi, to znowu trzeba będzie kombinować.
pawel

pawel

(63948/72000) 15.07.2026 09:59
Ktos tu ostatnio rzucil haslo,  jakis vahidowiec ,ze teraz sciagamy graczy o jakich moglibysmy tylko pomarzyc za mrocznego. Ciekawa teoria ale tak sobie chwile o tym pomyslalem i w sumie to poki co mam odwrotnie. 
Marzyc to ja moge o takim Murasiu, Walukiewiczu nawet, nie wspominajac o Koulurisie, Robaku czy Buksie... 



JUSA 70

JUSA 70

(44214/48000) 15.07.2026 08:54
W sumie my też już wiemy że taka sama niewiadoma czy do końca okna transferowego ci dwaj zawodnicy nigdzie nie odejdą za gotówkę ,bo złożyliśmy oferty wypożyczenia jak w przypadku Atilli Osowskiego z Fase wytarmosił jeszcze butny Adamczuk który często tam nie zaglądał ale to mu się akurat  udało Chłopak utalentowany może Garcia da mu zadebiutować jakieś ogonki meczu przy Atilli  Jego pozycją od dzieciaka był defensywny obrońca niekoniecznie stoper czyli mógłby rotować na bokach Ponoć obunożny Trzymam kciuki 
krokodylbambi

krokodylbambi

(27112/36000) 15.07.2026 08:54
konkrety poprosimy a nie obietnice, bo rok temu vancedor i witsel byl obserwowany a skonczylismy z ndajem XD
długi

długi

(718190) 15.07.2026 09:06
Ten Ndiaye. Aż nie wierzę, że mogliśmy narzekać na Dąbrowskiego, patrząc na tę pokrakę. To jest przepaść kilku klas. Pogoń zawsze miała silny środek pola, nawet w szkoleniu, ja to sobie tłumaczyłem nieudolnością Akademii. Nie wiedzieli co zrobić z dzieciakiem, czy dać go na stopera, na lewego obrońcę, do ataku, czy na skrzydło, to graj małolacik na środku i się zobaczy. No i ich trenowali, nawet transfery tak robili, Golla, Matras, w końcu lądowali na stoperze. Rudol defensywny i się okazało, że może ogarnie na boku, czy stoperze z czasem. Smoliński też środkowy, a nagle może lewa obrona, takie pomysły i w końcu się okazało, że nie nadaje się do niczego, Kowal podobnie, środek, skrzydło i zaginął w akcji w najlepszym dla piłkarza wieku. I nagle Ndiaye. Aż wypiszę defów naszych od Murasia, wcześniej Ława, gdzie ten Ndiaye przy Bartku.

Muraś, Drygas, Dąbrowski, Gamboa. Po drodze Podstawski nie wypalił. Podejrzana sprawa, Bartek. Sami Polacy na defie nam wypalali, chociaż ten Gamboa, no porównując do Ndiaye to jak czekolada do, a z tymi porównaniami, a i do Murasia trochę brakuje. Ciekawe czy się czegoś w końcu nauczą, opornie idzie. Ja to myślałem, że Alex przyjdzie, wszystkich powyrzucał i pewny ludzi, których ma, Tana, Mowlika. A to są ogórki na poziomie Smolnego, no gdzieś tak, on też takie transfery robił. Tylko, że wyszedł z tartaku, więc można było jakoś to zrozumieć i dać czas na naukę, a ci dwaj od wielu lat zarabiają na piłce. I tego zrozumieć nie mogę, wchodzisz i robisz robotę, a jak nie to siedmiu lepszych za bramą czeka. 
marek9636

marek9636

(107077) 15.07.2026 11:06
Nauczyli, po pół roku na defa wjechał Acosta i Dziczek
1962

1962

(62587/72000) 15.07.2026 09:01
Na pewno nadal trwają negocjacje w sprawie Kapića, który pomimo kontuzji jest w kręgu zainteresowania Alexa. Ciekawe co na to Garcia, czy profil tego zawodnika pasuje do jego koncepcji gry? To trener powinien powinien wskazywać jakich zawodników potrzebuje na poszczególne pozycje, bo to on odpowiada za wyniki jakie osiągnie jego drużyna
realista!

realista!

(30368/36000) 15.07.2026 09:08
To skoro Ossowski taki obiecujący to dlaczego grał tak mało w sparingach? W sumie zagrał 45 minut z Chrobrym i 8 minut z Dynamem Berlin. Lepiej dawać mu szansę częściej, a nie cudujemy z Ndiaye na środku obrony 
zenon

zenon

(35534/36000) 15.07.2026 09:25
Chłopak ma 16 lat. Jakby to był talent na miarę Lubańskiego to mógłby grać. A tak to musi poczekać. Bo i brak rutyny i masy.

długi

długi

(718190) 15.07.2026 09:14
A co do stoperów, kabaret, Luka Vusković w Brighton za 50 mln funtów. Pan Sławek go do Radomiaczka ćwiknął na wypożyczenie, beka z tego jego szrotu, ale ma nieraz takie ciekawostki. A tu Mendy, czy Szalai, o Jezu, gdzie oni nie grali. No szkoda, że nie w Radomiaku, może coś by z nich u nas było. 
realista!

realista!

(30368/36000) 15.07.2026 09:16
Ja bym na środku obrony widział u nas Kryspina Szcześniaka z Górnika. 25 lat, Polak (a tych mamy mało w drużynie), no i nasz były przecież zawodnik, więc wróciłby na stare śmieci 😉

W poprzednim sezonie zagrał tylko w 16 meczach, bo przegrał konkurencję z Janickim, Josemą i Bochniewiczem. Wyceniany przez Transfermarkt na 300 tys. euro. Ciekawe czy Haditaghi dałby tyle czy to za dużo dla niego?
Parzynias

Parzynias

(1500/1600) 15.07.2026 09:57
Ja do dzisiaj nie mogę uwierzyć, że my Szcześniaka puściliśmy bez żalu. Naprawdę. Powinniśmy wokół niego budować, ale woleliśmy Loncara zamiast niego, bo fajną atmosferę robił w szatni.
realista!

realista!

(30368/36000) 15.07.2026 10:11
Szcześniak jak Górnik grał z nami to widać, że bardzo się mobilizował na te mecze. Do dziś pamiętam jak ścigał się z Almqvistem i mocno utrudniał mu grę. Dlatego taki Szcześniak do rywalizacji z Keramitsisem to niezła opcja. Przecież Haditaghi nie kupi stopera za milion euro tylko weźmie pewnie za darmo jakiegoś młodego obcokrajowca do ogrywania się
Misiek1948

Misiek1948

(30547/36000) 15.07.2026 10:57
Co do Kryspina też uważam, że to błąd, ale to on faulował Wędrychowskiego bodajże, a Kwiatek ( wczorajszy półfinalista na var) nie podyktował błędnie karnego.To mogło zavarzyć, niby profesjonalizm, ale w szatni mogłyby być kwasy z tego powodu  Natomiast samo jego pierwsze wypożyczenie do Górnika było błędem Adamczuka, podobnie jak oddanie za pół darmo Fornalczyka. Co nie zmienia faktu, że mimo ogromnej liczby błędów i tak lepiej sobie radził (Adamczuk) niż obecna ekipa, ale to tylko dowodzi jak bardzo są słabi..
Parzynias

Parzynias

(1500/1600) 15.07.2026 11:15
Z Fornalczykiem to nie przesadzaj, facet miał dobrą jedną rundę w Koronie. Jedną. A grał dwie. A potem w Widzewie słabizna. Nie wykorzystał swojego potencjału. Ja za nim nie tęsknię.
marek9636

marek9636

(107077) 15.07.2026 11:08
Jak Górnik w tym sezonie zaczął grać o coś więcej to usadzili go na ławce, jak grali o środek tabeli to Szczęśniak grał, taki jego poziom
zenon

zenon

(35534/36000) 15.07.2026 09:20
Boss oby tylko byli to zawodnicy do gry a nie do odbudowania bo cienko nas widzę .

Juland

Juland

(109/150) 15.07.2026 09:47
Wypromować stopera w takim wieku jest dużo trudniej niż zawodnika z przodu.Młody Ława możre grać dziesięć meczów bez asysty czy gola, ale i tak każdy będzie się nim ekscytował. A taki młody Ossowski jak zawali jedną bramkę, to od razu będzie gnojony. Tak że jak się uda to będzie mistrzostwo i oczywiście duża kasa.
Desaix

Desaix

(8594/9600) 15.07.2026 10:08
To nie ma prawa się udać, 16 latków nawet w przodzie można policzyć na placach 1 dłoni.... Stoper? Za 2 lata może rozpocznie poważne ogrywanie się na pozycji,  obecnie jeszcze do szkoły chodzi i nabiera masy.
Cezar

Cezar

(11386/12000) 15.07.2026 09:55
Już jedno dziecko w środku pola pokazało potencjał:D a tu teraz dziecko na stoperze:D

A tych dwóch co mają dołączyć po obozie przygotowawczym (jeśli wogóle) to gotowi do gry będą we wrześniu? Drugi nieśmiertelny sezon. Znów wy jeah bunny z pomocą szantażu o prawdziwym kibicu:D
Tata Jasia

Tata Jasia

(4046/4800) 15.07.2026 10:00
"Już wiemy, jacy są następni dwaj zawodnicy, których chcemy."  Pytanie czy oni chcą 😉
Hieronim

Hieronim

(9526/9600) 15.07.2026 10:04
Ooo jak skomplikowane to musi być Dembele 
absolutniezachodniopomorski

absolutniezachodniopomorski

(17733/18000) 15.07.2026 10:04
Brzmi rozsądnie. 
Sprowadzaliśmy już piłkarzy w irracjonalnej liczbie, a to zupełnie się nie udało, więc trzeba chyba próbować innych środków i na to wygląda, że klub to zrozumiał.
Potrzeba jakościowych zmian, a nie tabunów nowych, bo trzeba robić transfery.
Noga na nogę i czekamy 🔵🔴
ZBANOWANY-3-RAZY

ZBANOWANY-3-RAZY

15.07.2026 10:21
"Sześć miesięcy temu niewielu ludzi uwierzyłoby, że polski klub, czy nawet Pogoń, może podpisać trzyletni kontrakt z zawodnikiem jakości Attili. Ale my to zrobiliśmy."

On mowi trumpem dosłownie, kopiuje tego pajaca z ameryki styl i pi...li jak on, bo wie ze debilnym masom mozna wszystko wmówić. 

Propaganda gorsza niz w trybunie ludu.

Kilkanascie miesiecy ta turecka morda nie wiedziała NIC o Polsce ani o naszym klubie, ani o naszej ekstraklasie. 

A co do historii niezlych zawodników, 15 lat temu w Legii grał chodzby Danijel Ljuboja, bardzo znany napastnik w całej Europie, wcześniej m.in. PSG. A kto znał w ogole tego Attilę? I nie oszukujmy się, jakby to był naprawde dobry obronca, w świetnej formie, to NIGDY nie grałby w klubie, który nawet nie załapał się do jakies ligi konfederacji. Po prostu nie miał lepszych ofert i tyle. PO CO KŁAMAĆ?


Screenshot 2026-07-15 at 10.19.19.png
ZBANOWANY-3-RAZY

ZBANOWANY-3-RAZY

15.07.2026 10:32
No i ciekawe coby zrobil dywaniarz jakby sprowadził na przykład tego ziomka (lechia gdansk jakis czas temu, a wczesniej chodzby JUVE, w ktorym wygrał Scudetto, jak podstawowy zawodnik, którego nazywano nowym Pavlem Nedvědem, a pozniej kilka sezonow w jakze bliskim alexowi Fenerbahce).

A pokolenie Z googluje sobie: Milos Krasic



krasic Screenshot 2026-07-15 at 10.26.50.jpg
Misiek1948

Misiek1948

(30547/36000) 15.07.2026 10:48
Rok temu chcieliśmy Vencedora i Witsela. Otóż cały w tym ambaras aby dwoje chciało na raz. Pozycja stopera jest newralgiczna. Ważna jest tu siła fizyczna i motoryka, ale także dyscyplina taktyczna, a to wszystko przychodzi z wiekiem. Miech młody się rozwija, ale nie można mu też robić krzywdy. Czasem dobrze jest jak taki talent trafi gdzies do dobrej akademii albo drużyny u21. Niewielu nastolatków daje sobie radę na obronie zwłaszcza, że podobno ten trzeci to też miał być młodziakA w Morze to już nikt nie pokłada nadziei. Kiedy ta ekipa w końcu się ogarnie ?Podobno pudel ma kandydować na prezesa fifa, a może my byśmy tak Keslera wypchnęli na ten stołek? :)Ostatnio się bujał w tym towarzystwie, wtedy może Haditaghiemu trafi się ktoś nowy bardziej ogarnięty
krokodylbambi

krokodylbambi

(27112/36000) 15.07.2026 10:52
prawda jest taka ze jak by cos mieli to by podpisali i zrobili niespodzianke, to są te same mżonki co rok temu ja tam juz nie ufam w ich zadne słowo rok temu czekalem pare miesiecy odswiezalem strone miliony razy czy czasem nie podpisali tej ich bomby XD wy wpierw kupcie bramkarza bo mamy firane a nie obiecujecie jakies pierdy
Czad

Czad

(16353/18000) 15.07.2026 13:10
Nie liczy się co się chce a co się ma.
th@nos

th@nos

(15/25) 15.07.2026 13:21
Czy z tych dwóch to ten jeden co się zagubił w Nigerii i odnalazł w Wiedniu?