Aktualności

  • Pogoń zaprezentowała trzeci komplet strojów na sezon 25/26

Od lat na tych ziemiach między hałasem suwnic, dźwiękiem syren i zapachem stalowej rdzy rodziła się duma. Tu, pośród industrialnego zgiełku, krystalizował się duch, wykuwany dzień po dniu, zmiana po zmianie. Mówimy o sobie "Portowcy". Tu jest nam najlepiej. Dziś, 3 lipca, o godzinie 19.48, rozpoczynamy sprzedaż w klubowym sklepie internetowym kolejnych trykotów wyjazdowych, przygotowywanych na sezon 2025/26. Sprzedaż stacjonarna, w sklepie na terenie Stadionu Miejskiego, rozpocznie się o 4 lipca godzinie 10.00.


Dedykowany dla Pogoni Szczecin produkt dla osób dorosłych, w rozmiarach od S do 3XL, kosztuje w wersji podstawowej 289 złotych. Personalizacja (z numerem oraz imieniem/nazwiskiem lub pseudonimem) to dodatkowe 60 złotych - taka koszulka będzie kosztować 349 złotych. Istnieje również możliwość zakupu koszulki z brandingiem Ekstraklasy. Opcja logotypów partnerów ligi to dodatkowe 30 złotych, a więc koszulka z samym brandingiem Ekstraklasy wyniesie 319 złotych. Trykot w wersji z numerem, imieniem/nazwiskiem lub pseudonimem, a także logotypami partnerów ligi (PKO Bank Polski, Lotto), będzie można kupić za 369 złotych. 

W przypadku koszulki dziecięcej, czyli w rozmiarach od XXS (116 cm) do L (164 cm), cena będzie niższa i wyniesie ona 229 złotych. Trykot personalizowany, z numerem oraz imieniem/nazwiskiem lub pseudonimem będzie kosztował 274 złotych. Nie ma możliwość zakupu koszulki z brandingiem Ekstraklasy.

Osoby, które będą chciały zaopatrzyć się w koszulki personalizowane informujemy, że personalizacja w początkowej fazie będzie trwać 10 dni (od daty zakupu). Dokonać będzie jej można w każdej chwili już po zakupie trykotu, w ramach dodatkowej usługi w sklepie stacjonarnym lub poprzez wybranie tej możliwości na etapie zakupu w sklepie online. 

W tym roku zdecycydowaliśmy się podnieść jakość personalizacji koszulek meczowych, wykorzystując do tego nowszą i lepszą technologię. Cała personalizacja będzie wykonywana za pomocą specjalnej farby, zamiast folii. Na cyfry będzie nałożony silikon, który jest kilkukrotnym powtórzeniem portowego Gryfa. Zawodnicy, w związku z obowiązującymi przepisami, będą przywdziewać trykoty z innymi nadrukami, ale również z wykorzystaniem farby. Jednakże bez sylikonu i z dodatkowymi obwolutkami lub wypełnieniami.

Personalizację w sklepie internetowym należy dodać osobno do koszyka i w komentarzu napisać numer oraz imię/nazwisko lub pseudonim, który ma się znaleźć na plecach trykotu. Cały proces będzie oznaczony jako osobny produkt w sklepie.

Koszulki meczowe możecie nabywać zarówno w sklepie stacjonarnym Pogoni Szczecin, zlokalizowanym na Stadionie Miejskim im. Floriana Krygiera, jak i online, za pośrednictwem strony sklep.pogonszczecin.pl. Klubowy fanshop jest zlokalizowany na wprost promenady prowadzącej do trybuny D (obok bramek KD1 i KD2). Zapraszamy do wjazdu bramą od strony ulicy Twardowskiego i zajmowanie pobliskich miejsc parkingowych.

W ciągu najbliższych dwóch tygodni trykoty trafią również do sprzedaży we wszystkich szczecińskich sklepach marki Auchan.

Masz karnet? Masz taniej! Dla kibiców, którzy posiadają karnet na sezon 2025/26, przy zakupie każdej koszulki obowiązuje 10% zniżka.  Aby skorzystać ze zniżki dla karnetowicza wystarczy uprzednio okazać sprzedawcy swój numer PESEL. Osoba, której PESEL nie będzie dodany do sklepu internetowego, nie zakupi produktów z rabatem 10%. Sklep automatycznie naliczy 100% ceny. Właściciele karnetów będą mogli korzystać ze zniżki zarówno podczas zakupów stacjonarnych, jak i w sklepie internetowym. Prosimy jednak pamiętać, że osoby, które nabędą karnety po 1 lipca, będą nabywać uprawnienia do rabatów co kolejny wtorek, czyli np. osoba, która kupiła karnet 4 lipca, koszulki z uwzględnieniem rabatu będzie mogła zakupić od 8 lipca. 

***

Identyfikacja

Sezon 2025/26 zaczynamy z kompletami koszulek meczowych, które zostały stworzone przy współpracy z partnerem technicznym Pogoni Szczecin – marką Capelli Sport. Meczówki posiadają System CS Cool, który zapewnia cyrkulację powietrza oraz odprowadza ciepło od ciała, więc w żaden sposób nie będzie naruszać twojej strefy komfortu. Trykot jest lekki i bardzo przyjemny w użytkowaniu. 

Tradycyjnie Capelli Sport odwzorowało elementy zaprojektowane przez klubowego graphic designera – Michała Madeja. To dla nas bardzo ważne, bo dzięki temu mogliśmy nadać koszulkom portowe serce, autorski sznyt i dopracować wszelkie szczegóły koncepcji, która jest nam najbliższa.

Drugi zestaw wyjazdowy to koszulka meczowa w kolorze czarnym, jednakże istotnymi elementami spajającymi wizualną całość jest także kolor złoty oraz złamana biel (off-white).

Naszą inspiracją był szczeciński port, czyli dusza miasta. To on odgrywa w tej historii pierwszoplanową rolę. To też zarazem hołd złożony trwałemu, nierozerwalnemu dziedzictwu. W kwietniu 1948 roku utworzono Sztorm Szczecin, który prowadził sekcję klubu bokserskiego „Zryw” oraz drużynę piłkarską „Portowiec”. To właśnie w nich trenowali i realizowali swoje sportowe marzenia młodzi szczecinianie, którzy na co dzień zajmowali się odbudową zniszczonego portu. Klub po zmianie nazwy na Związkowiec Szczecin w 1950 roku trafił pod skrzydła zarządu portu i zmienił nazwę na KS Kolejarz, a w 1955 roku na Pogoń Szczecin. Śmiało można stwierdzić, że w tych czasach pracownicy portu współtworzyli piłkarską siłę Dumy Pomorza. Mijają lata, lecz w kwestii zażyłości niewiele się zmieniło.

Zwracamy szczególną uwagę na fragment tekstu klubowego hymnu, stanowiący główny element graficzny całej koszulki, a także subtelnie wkomponowaną kotwicę, zlokalizowaną w dolnej części tej propozycji. Ponadto chcieliśmy zaakcentować symbolikę podróży i wolności, która wzorcowo uzupełnia się z motywem portu, jako miejsca przejściowego i granicznego. Stanowi o tym złota róża wiatrów, umieszczona na wysokości karku. Portowy wątek puentuje napis "Morski Klub Sportowy Pogoń Szczecin" na wewnętrznej stronie kołnierza. W tej meczówce kolor czarny przełamują barwy kołnierzyka i rękawów. 

***

Gdy jeszcze był dzieciakiem, często stał na nabrzeżu i patrzył, jak ogromne ramiona żurawi przesuwają się leniwie wysoko w górze. Zatracał się w ich metalicznym, surowym rytmie. Lata mijały, lecz pasja nie wygasła. Dziś sam siedzi w kabinie jednego z nich. W Porcie, w Szczecinie. U siebie. Siłą stalowych ramion i unikatowych umiejętności codziennie dźwiga tysiące ton towarów. Każdy ruch joysticka musi być precyzyjny i dokładny. To odpowiedzialność za ludzi, ładunek i cenny czas. Gdy statek odpływa o wyznaczonej godzinie, wypełniony towarem, wie, że znowu dał radę.

W tym samym czasie, na placu, kolejny dzień pracy rozpoczyna specjalistka ds. przeładunku. Zna każdy rozkład, trasę i kod kontenera. To ona pilnuje, żeby wszystko się zgadzało: dokumenty, ciężar, kolejność. Jej praca to nie tylko cyfry w systemie, to skomplikowana logistyka, gdzie jeden błąd potrafi zatrzymać cały proces. Jak ułożyć te olbrzymie puzzle, których każdy kawałek waży tony?

Operator w porcie od wielu lat wspina się codziennie po schodach na wysokość kilkunastu metrów, by z kabiny zawieszonej nad placem manewrowym poruszać stalowym ramieniem. Z góry widać wszystko – rzędy kontenerów, sunące ciężarówki, wodną toń ukochanej rzeki, a za nią całe miasto. Czy Szczecin zaczyna się tam, gdzie kończy się ląd?

Między hałasem suwnic, dźwiękiem syren i zapachem stalowej rdzy rodzi się duma.

***

Drugi komplet wyjazdowy Pogoni Szczecin na sezon 2025/26 prezentujemy w scenerii, która najlepiej oddaje ducha dobrze nam znanego Szczecina, czyli na terenie Zarządu Morskich Portów Szczecin i Świnoujście. Surowe industrialne przestrzenie i portowa infrastruktura nadały zdjęciom unikalnej dynamiki i nowoczesnego charakteru.

W sesji udział wzięli Magdalena, Zuzanna, Kacper i Kuba. Nasz wieloletni partner – Zarząd Portów – jak zawsze wykazał się ogromną otwartością i profesjonalizmem, udostępniając nam imponujące lokalizacje i wspierając naszą ekipę na każdym etapie produkcji. Z serca dziękujemy za tę niezmiennie owocną współpracę – to właśnie dzięki takim Partnerstwom możemy tworzyć projekty, które łączą sport, miasto i jego mieszkańców. Dziękujemy również szczecińskiemu raperowi, Bartoszowi "Głowa PMM" Głowackiemu, który wcielił się w rolę lektora w filmie promocyjnym. 


 


 


 


 


 


 


 


 

tekst alternatywny

DOŁĄCZ DO NAS NA WHATSAPP! KLIKNIJ TUTAJ!

Autor: Daniel Trzepacz
Żródło: własne
Wyświetleń: 7132

Komentarze w serwisie www.PogonSportNet.pl zamieszczane przez jego użytkowników są ich prywatną opinią. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za ich treść. Jeśli jednak administratorzy dostrzegą naruszanie dóbr osobistych, zmuszeni będą do usunięcia komentarza, a w przypadku powtarzania się sytuacji, zablokowania konta użytkownika.

Komentarze dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zarejestruj się lub zaloguj tutaj.


Trwa ładowanie komentarzy...