Zgodnie z zapowiedzią, prezentujemy alternatywną formę, według której przeprowadzone może zostać sprawne przemieszczenie posiadaczy karnetów ze stref I i II do strefy III. Decyzję, który sposób zostanie wdrożony w życie, podejmą sami posiadacze karnetów.
Szczegóły dotyczące FORMUŁY I opublikowaliśmy tutaj (kliknij). Poniżej prezentujemy FORMUŁĘ II.
Zasady automatycznego przenoszenia miejsca
Każdy kibic, posiadający karnet w strefie I albo II, po 10 marca zostanie automatycznie przeniesiony do strefy III. Kibicowi zostanie przydzielone nowe miejsce, w możliwie największym stopniu odzwierciedlające obecnie zajmowane (np. będziemy starali się osobie siedzącej w górnym rzędzie przydzielić miejsce w jak najwyższym rzędzie sektora w strefie III). Należy również uwzględnić fakt, że w tej strefie 1200 miejsc jest obecnie zajętych przez właścicieli karnetów, którzy wykupili określone miejsca przed rozpoczęciem rundy. Posiadacze karnetów ze strefy III pozostaną na swoich dotychczasowych miejscach.
Szczegółowy widok każdego sektora, wraz z indywidualną informacją o tym, które krzesełko przeniesiono w które miejsce, opublikujemy 5 marca.
Klub będzie starał się w możliwie najbliższy sposób odwzorować rozkład miejsc z sektorów w strefach I i II. Proces przenoszenia miejsc zakończy się 12 marca.
Przy przenoszeniu miejsc, oprócz zasad opisanych powyżej, zachowane zostaną następujące:
- posiadacz karnetu z miejscem w sektorze 1-3 zostanie przeniesiony na dostępne miejsce w sektorze 22
- posiadacz karnetu z miejscem w sektorze 4 zostanie przeniesiony na dostępne miejsce w sektorze 19
- posiadacz karnetu z miejscem w sektorze 5 zostanie przeniesiony na dostępne miejsce w sektorze 20
- posiadacz karnetu z miejscem w sektorze 6-7 zostanie przeniesiony na dostępne miejsce w sektorze 17 (oraz w górnej części sektora 16)
- posiadacz karnetu z miejscem w sektorze 8-9 zostanie przeniesiony na dostępne miejsce w sektorze 16
- posiadacz karnetu z miejscem w sektorze 10-12 zostanie przeniesiony na dostępne miejsce w sektorze 23
- posiadacz karnetu z miejscem w sektorze 13-14 zostanie przeniesiony na dostępne miejsce w sektorze 15
Poniżej, jako przykład, znaleźć możecie „mapę transferu” – rozkład sektora 19 po przeniesieniu posiadaczy karnetów z sektora 4 oraz dokładne informacje, w jaki sposób przeniesiony zostanie każdy kibic. Z kolei 5 marca opublikujemy „mapę transferu” całej strefy III.
Opcjonalna zamiana miejsca po automatycznym przeniesieniu
Posiadacz karnetu nieusatysfakcjonowany nowym, przydzielonym przez klub, miejscem będzie miał prawo w dniach 13-15 marca osobiście dokonać zamiany. Do dokonania procesu zamiany miejsca potrzebna jest tylko karta kibica. Przenosin w imieniu grupy kibiców (np. dotychczas siedzących razem) może dokonać jedna osoba. Wówczas musi zgłosić się do przeprowadzenia tej operacji, dysponując kartami kibica wszystkich osób, których miejsca będzie przenosić.
Wyboru miejsca będzie można dokonać spośród pozostałych wolnych (po operacji automatycznego przeniesienia posiadaczy karnetów), z zachowaniem zasad opisanych powyżej.
15 marca o g. 23.59 proces transferu posiadaczy karnetów ze stref I i II do strefy III zostanie definitywnie zakończony. Po tym terminie niemożliwe będą jakiekolwiek zamiany miejsc. 16 marca uruchomiona zostanie sprzedaż biletów na mecz z Jagiellonią Białystok.
Gdzie sprawdzę moje nowe miejsce?
Informacja o nowym miejscu będzie dostępna przez cały czas na oficjalnej stronie klubu. Dodatkowo, każdy kibic otrzyma informację o nowym miejscu w systemie Arena on-line (dotyczy osób, które posiadają konto w systemie elektronicznej sprzedaży biletów). Będzie mógł ją uzyskać także w punktach sprzedaży biletów oraz w punkcie reklamacji w Fanshopie na stadionie.
W dniu meczowym informację o nowym, przydzielonym miejscu będzie można również uzyskać przy wejściu na sektor od służ porządkowych, wyposażonych w czytniki.
Reklamacje
Informujemy, że w okresie 13-31 marca w Fanshopie na stadionie (w godzinach jego otwarcia) będzie funkcjonował punkt reklamacji, który umożliwi zgłoszenie wszelkich wątpliwych kwestii.
Możliwość odstąpienia od umowy
Posiadaczom karnetów „Wiosna 2019” w sektorach 1-14, którzy nie wyrażają zgody na dokonanie zamiany miejsca na niniejszych zasadach, przysługuje prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży karnetu. Odstąpienie od umowy sprzedaży dokonuje się poprzez pisemne oświadczenie przesłane na adres Pogoń Szczecin S.A., ul. Karłowicza 28, 71-102 Szczecin lub osobistą wizytę w punkcie reklamacji, czyli w Fanshopie. W wyniku odstąpienia od umowy sprzedaży karnetu zwrócimy odstępującemu część ceny sprzedaży, proporcjonalnie do niewykorzystanej liczby spotkań.
Mam karnet, ale nie idę na mecz
11 marca opublikujemy zasady odstępowania przez posiadacza karnetu miejsca do ponownej sprzedaży w sytuacji, gdy z różnych przyczyn nie będzie mógł być na stadionie.
O tym, w jaki sposób posiadacze karnetów podejmą decyzję, dowiesz się stąd (kliknij).
Komentarze w serwisie www.PogonSportNet.pl zamieszczane przez jego użytkowników są ich prywatną opinią. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za ich treść. Jeśli jednak administratorzy dostrzegą naruszanie dóbr osobistych, zmuszeni będą do usunięcia komentarza, a w przypadku powtarzania się sytuacji, zablokowania konta użytkownika.
Trwa ładowanie komentarzy...