"Marketing Pogoni nie istnieje", "klubu nie widać na mieście", "spotykam ludzi, którzy pytają mnie, czy dziś był mecz" - to tylko kilka z łagodniejszych opinii, które w ostatnich miesiącach padały z ust kibiców. Czy teraz się to zmieni?
Pogoń ruszyła w tym sezonie z kilkoma akcjami, które mają przybliżyć klub jego fanom i aby znaleźć nowych. Ciekawym pomysłem jest "Bitwa Powiatów", w której mieszkańcy poszczególnych regionów naszego województwa rywalizują o to, którego regionu mieszkańcy będą mogli zakupić bilet za złotówkę.
Klub przygotował też promocję dla nowych kibiców, dzięki której mogą oni nabywać swoje pierwsze bilety z rabatami.
Teraz klub ma być widoczny w mieście. Już przed meczem Pucharu Polski z Lechem Poznań taksówki największej korporacji - Taxi4U - mają jeździć przez cały dzień z klubowymi flagami dając tym samym znać, że to właśnie tego dnia rozgrywane jest spotkanie. Flagi na pokazowej taksówce zaprezentowano już podczas ostatniego meczu z Jagiellonią.
Na ulicach miasta pojawiły się też pierwsze billboardy z meczowymi informacjami. To powrót do tej formy reklamy. Z tego co wiemy, to jeszcze nie wszystko, co przygotował klub. Jednym z elementów ma być również wizyta piłkarzy w poniedziałek na Wałach Chrobrego. Wszystko to w ramach The Tall Ship Races", które już od piątku trwać będą w Szczecinie.
Ul Duńska 🔵🔴👌🏻 pic.twitter.com/I9liCMBSAR
— Wojtek R (@wojtekrrr) 2 sierpnia 2017
Jednak czy dzięki temu kibice zaczną liczniej wypełniać stadion im. Floriana Krygiera? Mocno wierzymy, że tak się stanie.
Uwaga!
Dla lepszego doświadczenia użytkowników komentarze są początkowo niewidoczne. Kliknij „Zobacz komentarze", aby je pokazać i dołączyć do rozmowy.