Aktualności

"Marketing Pogoni nie istnieje", "klubu nie widać na mieście", "spotykam ludzi, którzy pytają mnie, czy dziś był mecz" - to tylko kilka z łagodniejszych opinii, które w ostatnich miesiącach padały z ust kibiców. Czy teraz się to zmieni?


Pogoń ruszyła w tym sezonie z kilkoma akcjami, które mają przybliżyć klub jego fanom i aby znaleźć nowych. Ciekawym pomysłem jest "Bitwa Powiatów", w której mieszkańcy poszczególnych regionów naszego województwa rywalizują o to, którego regionu mieszkańcy będą mogli zakupić bilet za złotówkę.

Klub przygotował też promocję dla nowych kibiców, dzięki której mogą oni nabywać swoje pierwsze bilety z rabatami.

Teraz klub ma być widoczny w mieście. Już przed meczem Pucharu Polski z Lechem Poznań taksówki największej korporacji - Taxi4U - mają jeździć przez cały dzień z klubowymi flagami dając tym samym znać, że to właśnie tego dnia rozgrywane jest spotkanie. Flagi na pokazowej taksówce zaprezentowano już podczas ostatniego meczu z Jagiellonią.

Na ulicach miasta pojawiły się też pierwsze billboardy z meczowymi informacjami. To powrót do tej formy reklamy. Z tego co wiemy, to jeszcze nie wszystko, co przygotował klub. Jednym z elementów ma być również wizyta piłkarzy w poniedziałek na Wałach Chrobrego. Wszystko to w ramach The Tall Ship Races", które już od piątku trwać będą w Szczecinie.

Jednak czy dzięki temu kibice zaczną liczniej wypełniać stadion im. Floriana Krygiera? Mocno wierzymy, że tak się stanie.

Superbet

DOŁĄCZ DO NAS NA WHATSAPP! KLIKNIJ TUTAJ!

Autor: Daniel Trzepacz
Żródło: własne
Wyświetleń: 7720

Uwaga!

Dla lepszego doświadczenia użytkowników komentarze są początkowo niewidoczne. Kliknij „Zobacz komentarze", aby je pokazać i dołączyć do rozmowy.