Z końcem czerwca zakończyła się współpraca Pogoni Szczecin z marką Betcris. Trwała ona przez dwa lata. Jak ten czas dla portalu interplay.pl podsumował Jacek Jakubowski, prezes zarządu Betcris?
– Umowa była od początku zawarta na dwa sezony i wygasła w sposób naturalny. Zawieraliśmy ją, wchodząc na polski rynek i naszym celem było zbudowanie świadomości marki Betcris wśród kibiców. To się udało, bo w tym czasie Pogoń odnosiła sukcesy, grała w pucharach, walczyła o tytuły w Polsce – mówi Interplay.pl Jacek Jakubowski, Prezes Zarządu Betcris.
Czy efekt sponsorowania Pogoni Szczecin było widać w liczbach? – Kibice Pogoni Szczecin zakładali u nas konta. Widzieliśmy to po linkach aktywacyjnych, z których korzystali. Zwiększyła się przede wszystkim liczba naszych klientów z województwa zachodniopomorskiego. Niektórzy zainteresowali się nami, widząc np. reklamę na stadionie, czy wpisali naszą nazwę w wyszukiwarce – dodaje Jakubowski.
Bukmacher być może jeszcze wróci do takiej formy reklamy, jaką jest sponsorowanie klubów piłkarskich.
– Nie stosujemy tak agresywnych kampanii jak np. Betclic. Być może wrócimy na koszulki klubu piłkarskiego, wszystko zależy od obrotów. Trwa piłkarskie Euro, niedługo rusza nowy sezon piłkarskich lig w Polsce i Europie. Na razie nasze wyniki są dla nas satysfakcjonujące, biorąc pod uwagę bardzo agresywną i zapewne kosztowną kampanię konkurencji – podsumowuje prezes Betcris.
Komentarze w serwisie www.PogonSportNet.pl zamieszczane przez jego użytkowników są ich prywatną opinią. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za ich treść. Jeśli jednak administratorzy dostrzegą naruszanie dóbr osobistych, zmuszeni będą do usunięcia komentarza, a w przypadku powtarzania się sytuacji, zablokowania konta użytkownika.
Trwa ładowanie komentarzy...