Od października 2023 roku Pionem Sprzedaży kieruje Łukasz Biwan. Dziś przyszedł czas na kolejne okresowe podsumowanie działalności FanShopu. - Z tego miejsca zaznaczę, że nie jest to jeszcze podsumowanie sezonu. Ono będzie miało miejsce dopiero wówczas, gdy księgowość go domknie, zatem około 3-4 tygodnia lipca - tłumaczy Biwan.
Pion odpowiedzialny jest m.in. za prowadzenie klubowego Fanshopu, sprzedaż detaliczną odzieży i akcesoriów, czy obsługę sklepu internetowego. O wszystkim, co działo się ostatnio w pionie, opowiada Łukasz Biwan.
FORTUNA PUCHAR POLSKI
- W kwietniu zanotowaliśmy najlepszy obrót miesięczny w historii klubu, który zamknął się w kwocie 1 232 506,65 zł netto. Niewątpliwie największy wpływ na to miał zbliżający się wówczas Finał Fortuna Pucharu Polski. Specjalnie na to wydarzenie przygotowaliśmy pamiątkowe koszulki preorderowe, proporczyki, szaliki, wyjątkowy, napakowany treścią numer magazynu "Z Twardowskiego" oraz wlepki. W naszej ofercie znalazły się również produkty, które zaprojektowało i przygotowało Stowarzyszenie Kibiców Pogoni Szczecin "Portowcy", czyli pakiet finałowy w postaci szalika i koszulki.
Mieliśmy też już przygotowane dodatkowe szaliki i koszulki, które miały zostać wprowadzone do oferty po zwycięstwie w finale Pucharu Polski. Niestety, nie było nam dane zaprezentować je kibicom i wspólnie cieszyć się z triumfu. Zadaniem mojego pionu jest działanie zgodne z bieżącymi wydarzeniami. Musieliśmy być gotowi na ewentualną wygraną i tak też było. Tym razem trzeba było przełknąć gorycz porażki i tym samym nasze propozycje nigdy nie ujrzały światła dziennego. Bardzo dziękujemy kibicom za ten czas, bo był niezwykły w każdym tego słowa znaczeniu. Mam nadzieję, że już wkrótce znów odżyją wielkie emocje przy Twardowskiego i będziemy świętować tak wyczekiwane sukcesy.
W ostatnich miesiącach udało nam się uruchomić trzy punkty zewnętrzne w sklepach Auchan, zlokalizowanych na terenie Szczecina. To był strzał w dziesiątkę i one również bardzo nam pomogły osiągnąć tak dobry wynik sprzedażowy.
NOWOŚCI
- Przez ostatnie miesiące w naszym sklepie pojawiło się wiele nowości, które wracają do naszego asortymentu lub których nigdy jeszcze nie było. Wśród nich warto wymienić ponowne wprowadzenie do sprzedaży słonecznika do łuskania czy lampek ledowych, które spotkały się z bardzo przychylnym odzewem rynkowym. To także ramy do koszulek, bluza i koszulka z portowym gryfem dla dzieci i dorosłych, czy kolekcja Portowa Rodzina, przygotowana na Dzień Matki, Dzień Ojca oraz Dzień Dziecka. Nasze najśmielsze oczekiwania przerosło zainteresowanie zegarkami premium od Vostok Europe. Sprzedaliśmy cały przygotowany dla nas asortyment tych produktów.
Pracujemy nad pozostałymi nowościami. Niestety, notujemy utrudnienia produkcyjne i przeciąga się to w czasie. Mam nadzieję pozytywnie zaskoczyć kibiców przy okazji kolejnych projektów, podobnie jak to było w przypadku zegarków. Na razie niech ta kwestia pozostanie jeszcze niespodzianką.
Z mniej budujących informacji, muszę przyzać, że obecnie nie jestem w stanie uzupełnić wszystkich niedoborów w towarze. Zdaję sobie sprawę, że m.in. brakuje nam kolekcji dla niemowląt, ale nie mamy na to funduszy. Wszelkie środki są na bieżąco wykorzystywane przez klub i Pion Sprzedaży. Dlatego też w pierwszej kolejności realizuję towary rotujące, czyli dla dorosłych i popularne, dopiero później mogę zająć się tymi mniej rotującymi.
FANSHOP, PUNKTY SKLEPOWE NA STADIONIE I MAGAZYN
- Przebudowaliśmy cześć biurową w magazynie i w sklepie internetowym, aby była bardziej praktyczna i tym samym ułatwiała codzienną pracę. Przystosowaliśmy magazyn do strategicznych momentów w roku, takich jak grudzień, czyli okres wzmożonej aktywności prezentowej, czy kwiecień przed finałem PP, aby mogła tam pracować większa liczba osób. Dzięki temu w bardziej komfortowych warunkach realizowali zlecone zadania.
W międzyczasie zmieniła nam się struktura zatrudnienia. Pożegnaliśmy część dotychczasowego składu osobowego i zatrudniliśmy kilka nowych osób. Podjąłem również decyzję o zatrudnieniu kierownika sklepu internetowego i magazynu.
KOSZULKI MECZOWE NA SEZON 2023/24
- Sprzedaliśmy już łącznie ponad 12 700 koszulek meczowych z sezonu 2023/24. Obecnie trwa wyprzedaż meczówek, zapraszam. Wielu rozmiarów już brakuje, natomiast to, co zostało, bardzo szybko znajduje swoich nabywców. Dlatego też zachęcamy do odwiedzin w naszym sklepie.
KOSZULKI MECZOWE NA KOLEJNE SEZONY
- Najprawdopodobniej w połowie lipca rozpoczniemy sprzedaż koszulek meczowych na sezon 2024/25.
Przewiduję, że zamówienie meczówek ponownie rozłożymy w czasie na dwie dostawy. Pierwsza posłuży weryfikacji tego, jak kibice Portowców przyjmą nowe modele. Jeśli zainteresowanie będzie duże to jeszcze w lipcu, ewentualnie w sierpniu, dokonamy kolejnego zamówienia. Wówczas druga dostawa powinna dotrzeć do nas w okolicach grudnia.
Projekty koszulek na sezon 2025/26 planujemy wysłać do Capelli Sport w terminie do 4 czerwca, gdyż od 10 do 11 czerwca będziemy na spotkaniu w siedzibie naszego Partnera Technicznego. Wówczas postaramy się domknąć wszystkie istotne dla nas w tej kwestii tematy.
SKLEP INTERNETOWY
- W związku z bardzo intensywną pracą, powiązaną przede wszystkim z Finałem Pucharu Polski, wstrzymałem chwilowo prace nad nową strukturą sklepu internetowego. Brakowało nam czasu, aby poświecić go na ten projekt. Obecnie znów się tym zajmujemy, ale jeszcze będzie trzeba poczekać na wyraźniejsze efekty naszych działań.
W czerwcu odbędzie się u nas remanent. Na działalność sklepu stacjonarnego nie będzie to miało wpływu, ale sklep internetowy najprawdopodobniej zamkniemy na kilka dni.
***
- Zdaję sobie sprawę, że w ostatnich miesiącach pojawiło się kilka niedociągnięć z naszej strony. Przepraszam zatem za wszystkie wynikłe problemy. Wiem, że przed nami jeszcze długa droga, ale moim zdaniem nie zbaczamy, tylko kroczymy po niej coraz pewniej. Cały czas jestem dostępny dla każdego kibica, zachęcam do kontaktu poprzez nr tel. +48 508 631 788 lub adres e-mail: l.biwan@pogonszczecin.pl - dodaje Łukasz Biwan.
Komentarze w serwisie www.PogonSportNet.pl zamieszczane przez jego użytkowników są ich prywatną opinią. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za ich treść. Jeśli jednak administratorzy dostrzegą naruszanie dóbr osobistych, zmuszeni będą do usunięcia komentarza, a w przypadku powtarzania się sytuacji, zablokowania konta użytkownika.
Trwa ładowanie komentarzy...