Aktualności

  • Biwan: Zbliżamy się do magicznej bariery 10 tysięcy trykotów

Od października Pionem Sprzedaży kieruje Łukasz Biwan. – Obiecałem, że regularnie będę dzielił się informacjami o tym, co udało się już zrobić – mówi dyrektor pionu. – Myślę, że przełom roku to kolejny dobry moment na pewne podsumowania.


Pion odpowiedzialny m.in. za prowadzenie klubowego Fanshopu, sprzedaż detaliczną odzieży i akcesoriów, czy obsługę sklepu internetowego. O wszystkim, co działo się ostatnio w pionie, opowiada Łukasz Biwan.

FANSHOP, PUNKTY SKLEPOWE NA STADIONIE I MAGAZYN:

- Listopad i grudzień były dla na czasem zmian w sklepie stacjonarnym. Odbyły się prace stolarskie, Fanshop zyskał też świąteczny klimat dzięki specjalnemu wystrojowi. Efektem tych zmian było powiększenie kas o trzeci punkt kasowy z płatnościami wyłącznie kartą. Jak się okazało, miało to kluczowy wpływ na szybkość obsługi klienta w dniach, gdy mamy największy ruch – m.in. „Black Friday”, „Mikołajki”, czy dni meczowe. Z tego miejsca dziękuję ekipie Pionu Organizacji i Bezpieczeństwa za pomoc przy pracach wykonywanych na nasze potrzeby. Zdaję sobie sprawę, że być może nadużywam ich uprzejmości, ale też widzę, że mamy wymierne efekty tych prac.

- W trybunie D stworzyliśmy i uporządkowaliśmy magazyn podręczny. To poprawiło logistykę naszej pracy. Zbudowaliśmy też w nim trzecie mobilne stanowisko realizacji tzw. „wgrzewek” pod duże dostawy koszulek meczowych. Ponadto udało nam się także ukończyć prace nad drugim stanowiskiem do personalizacji „meczówek”, co przyspiesza nasze możliwości przerobowe w tym zakresie.

AKCJE:

- „Black Friday” i następujący po nim dzień meczowy ze Stalą Mielec okazały się sporym sukcesem. W te dni wygenerowaliśmy bardzo dobry obrót. Udało nam się też wyprzedać sporo towaru „z długą brodą”. Kibice chętnie odwiedzali nasze ekspozycje promocyjne i znajdowali ciekawe produkty w niskich albo bardzo niskich cenach. Choć tą akcją właściwie nie przynieśliśmy klubowi dochodu, zwolniliśmy sporo przestrzeni magazynowych. Taki był też cel tego działania.

- W „Mikołajki” zaproponowaliśmy kibicom wiele świątecznych produktów z upustem i tego dnia również odnotowaliśmy bardzo duży ruch. Cieszę się, że odwiedzający nas kibice coraz częściej podchodzą, by porozmawiać, wymienić opinie czy przekazać swoje pomysły.

PRODUKTY:

- 24 listopada, zgodnie z planem jeszcze przed grudniem, „odpaliliśmy” kolekcję świąteczną. Wyprzedaliśmy już dużą część produktów, natomiast wciąż czekają na Was t-shirty, poduszki, czy sweterki.

- Ponownie jesteśmy w pełni zatowarowani w zakresie „meczówek” we wszystkich trzech modelach. Tutaj nie udało się dotrzymać wszystkich deklarowanych wcześniej terminów, natomiast na szczęście opóźnienia były niewielkie. Najważniejsze, że wszyscy kibice, którzy chcieli z koszulki meczowej uczynić prezent mikołajkowy albo świąteczny, mieli taką możliwość. Z nowej dostawy sprzedaliśmy już 1 500 trykotów, a sumarycznie zbliżamy się do dziesięciu tysięcy. Już teraz jest to rekordowa sprzedaż, a w tej chwili oczekujemy momentu, kiedy będziemy mogli oficjalnie przekazać, że po raz pierwszy w historii Pogoni Szczecin sprzedaliśmy ponad 10 tysięcy meczówek. Zainteresowanych, szczególnie w kwestii koszulek dziecięcych, zapraszam, gdyż kilka z rozmiarów jest już bardzo bliskich wyczerpania, a kolejnej dostawy nie planujemy.  

- Wciąż poszerzamy asortyment. W ofercie mamy już nowe wzory bluz, t-shirtów, czapek i piłek. Informujemy o tym sukcesywnie w naszych mediach, ale zawsze powtarzam, że – jeśli tylko ktoś ma możliwość – warto zajrzeć do naszego sklepu stacjonarnego, gdzie w pierwszej kolejności trafiają wszystkie nowości. W ofercie pojawiły się też koce. Pierwsza partia została wyprzedana, ale uzupełniliśmy już stany, więc jeszcze przed świętami można je zakupić.  

- Jesteśmy także na etapie projektowania kolejnych produktów. Rozmawiamy z potencjalnymi wykonawcami, sprawdzamy jakość wykonania sampli i prototypów. Część projektów trafiła już do produkcji, jak np. flagi, opakowania, pościele. Te niebawem uzupełnią nasz asortyment. Rozmawiamy również z podmiotami, które chcą realizować produkty na podstawie licencji. W tym obszarze jesteśmy jednak na początku naszej drogi, więc potrzeba więcej czasu, by takie produkty trafiły na rynek.

INNE DZIAŁANIA:

- Rozmawiamy z kilkoma podmiotami o umieszczeniu w ich punktach naszego asortymentu. Zwiększyłoby to dostępność do naszych produktów w różnych miejscach w Szczecinie.

- Obsuwa nam się w czasie realizacja nowego sklepu internetowego. Zapowiadałem wcześniej, że będziemy chcieli otworzyć go w styczniu 2024 roku. Dziś wiem już, że nie będzie to możliwe. W ostatnim czasie wykonaliśmy wiele pracy na różnych obszarach i niestety zabrakło zasobów ludzkich, by dobrze zaopiekować projekt sklepu internetowego. Fakt, że obecny – mimo tego, że nie spełnia wszystkich naszych oczekiwań – działa, powoduje, że możemy pozwolić sobie na nieznaczne odsunięcie realizacji nowego w czasie. Jednocześnie wykonaliśmy pracę w zakresie logistyki związanej z obsługą sklepów www i stacjonarnego, dzięki czemu usprawniliśmy funkcjonalności i przyspieszyliśmy procesy realizacji zamówień.

- Korzystając z okazji chcę podziękować koleżankom i kolegom z Pionów Marketingu i Ticketingu oraz Komunikacji i PR za współpracę i otwartość w zakresie realizacji sesji zdjęciowych, promocji produktów i ogólną pomoc naszemu pionowi. Zdaję sobie sprawę, że bez ich pracy nie docieralibyśmy do tak szerokiego grona naszych kibiców z informacjami o nowościach, zmianach, czy promocjach. Nie jest jednak tajemnicą, że w Pogoni Szczecin tworzymy jedną drużynę i dobrze, kiedy w takich momentach można się o tym przekonać.

- Na koniec chciałbym w imieniu wszystkich pracowników naszego pionu złożyć wszystkim najserdeczniejsze życzenia świąteczno-noworoczne! Życzę, by Wasz granatowo-bordowy świat regularnie mógł być uzupełniany jak najlepszymi produktami dobrej jakości. To także życzenia dla mnie samego, ale jeśli uda się je spełnić, to wszyscy kibice Pogoni będą zadowoleni!

DOŁĄCZ DO NAS NA WHATSAPP! KLIKNIJ TUTAJ!

Autor: Pogoń Szczecin SA
Żródło: Pogoń Szczecin SA
Wyświetleń: 2541

Komentarze w serwisie www.PogonSportNet.pl zamieszczane przez jego użytkowników są ich prywatną opinią. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za ich treść. Jeśli jednak administratorzy dostrzegą naruszanie dóbr osobistych, zmuszeni będą do usunięcia komentarza, a w przypadku powtarzania się sytuacji, zablokowania konta użytkownika.

Komentarze dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zarejestruj się lub zaloguj tutaj.


Trwa ładowanie komentarzy...