Od października Pionem Sprzedaży kieruje Łukasz Biwan. – Obiecałem, że regularnie będę dzielił się informacjami o tym, co udało się już zrobić – mówi dyrektor pionu. – Myślę, że przełom roku to kolejny dobry moment na pewne podsumowania.
Pion odpowiedzialny m.in. za prowadzenie klubowego Fanshopu, sprzedaż detaliczną odzieży i akcesoriów, czy obsługę sklepu internetowego. O wszystkim, co działo się ostatnio w pionie, opowiada Łukasz Biwan.
FANSHOP, PUNKTY SKLEPOWE NA STADIONIE I MAGAZYN:
- Listopad i grudzień były dla na czasem zmian w sklepie stacjonarnym. Odbyły się prace stolarskie, Fanshop zyskał też świąteczny klimat dzięki specjalnemu wystrojowi. Efektem tych zmian było powiększenie kas o trzeci punkt kasowy z płatnościami wyłącznie kartą. Jak się okazało, miało to kluczowy wpływ na szybkość obsługi klienta w dniach, gdy mamy największy ruch – m.in. „Black Friday”, „Mikołajki”, czy dni meczowe. Z tego miejsca dziękuję ekipie Pionu Organizacji i Bezpieczeństwa za pomoc przy pracach wykonywanych na nasze potrzeby. Zdaję sobie sprawę, że być może nadużywam ich uprzejmości, ale też widzę, że mamy wymierne efekty tych prac.
- W trybunie D stworzyliśmy i uporządkowaliśmy magazyn podręczny. To poprawiło logistykę naszej pracy. Zbudowaliśmy też w nim trzecie mobilne stanowisko realizacji tzw. „wgrzewek” pod duże dostawy koszulek meczowych. Ponadto udało nam się także ukończyć prace nad drugim stanowiskiem do personalizacji „meczówek”, co przyspiesza nasze możliwości przerobowe w tym zakresie.
AKCJE:
- „Black Friday” i następujący po nim dzień meczowy ze Stalą Mielec okazały się sporym sukcesem. W te dni wygenerowaliśmy bardzo dobry obrót. Udało nam się też wyprzedać sporo towaru „z długą brodą”. Kibice chętnie odwiedzali nasze ekspozycje promocyjne i znajdowali ciekawe produkty w niskich albo bardzo niskich cenach. Choć tą akcją właściwie nie przynieśliśmy klubowi dochodu, zwolniliśmy sporo przestrzeni magazynowych. Taki był też cel tego działania.
- W „Mikołajki” zaproponowaliśmy kibicom wiele świątecznych produktów z upustem i tego dnia również odnotowaliśmy bardzo duży ruch. Cieszę się, że odwiedzający nas kibice coraz częściej podchodzą, by porozmawiać, wymienić opinie czy przekazać swoje pomysły.
PRODUKTY:
- 24 listopada, zgodnie z planem jeszcze przed grudniem, „odpaliliśmy” kolekcję świąteczną. Wyprzedaliśmy już dużą część produktów, natomiast wciąż czekają na Was t-shirty, poduszki, czy sweterki.
- Ponownie jesteśmy w pełni zatowarowani w zakresie „meczówek” we wszystkich trzech modelach. Tutaj nie udało się dotrzymać wszystkich deklarowanych wcześniej terminów, natomiast na szczęście opóźnienia były niewielkie. Najważniejsze, że wszyscy kibice, którzy chcieli z koszulki meczowej uczynić prezent mikołajkowy albo świąteczny, mieli taką możliwość. Z nowej dostawy sprzedaliśmy już 1 500 trykotów, a sumarycznie zbliżamy się do dziesięciu tysięcy. Już teraz jest to rekordowa sprzedaż, a w tej chwili oczekujemy momentu, kiedy będziemy mogli oficjalnie przekazać, że po raz pierwszy w historii Pogoni Szczecin sprzedaliśmy ponad 10 tysięcy meczówek. Zainteresowanych, szczególnie w kwestii koszulek dziecięcych, zapraszam, gdyż kilka z rozmiarów jest już bardzo bliskich wyczerpania, a kolejnej dostawy nie planujemy.
- Wciąż poszerzamy asortyment. W ofercie mamy już nowe wzory bluz, t-shirtów, czapek i piłek. Informujemy o tym sukcesywnie w naszych mediach, ale zawsze powtarzam, że – jeśli tylko ktoś ma możliwość – warto zajrzeć do naszego sklepu stacjonarnego, gdzie w pierwszej kolejności trafiają wszystkie nowości. W ofercie pojawiły się też koce. Pierwsza partia została wyprzedana, ale uzupełniliśmy już stany, więc jeszcze przed świętami można je zakupić.
- Jesteśmy także na etapie projektowania kolejnych produktów. Rozmawiamy z potencjalnymi wykonawcami, sprawdzamy jakość wykonania sampli i prototypów. Część projektów trafiła już do produkcji, jak np. flagi, opakowania, pościele. Te niebawem uzupełnią nasz asortyment. Rozmawiamy również z podmiotami, które chcą realizować produkty na podstawie licencji. W tym obszarze jesteśmy jednak na początku naszej drogi, więc potrzeba więcej czasu, by takie produkty trafiły na rynek.
INNE DZIAŁANIA:
- Rozmawiamy z kilkoma podmiotami o umieszczeniu w ich punktach naszego asortymentu. Zwiększyłoby to dostępność do naszych produktów w różnych miejscach w Szczecinie.
- Obsuwa nam się w czasie realizacja nowego sklepu internetowego. Zapowiadałem wcześniej, że będziemy chcieli otworzyć go w styczniu 2024 roku. Dziś wiem już, że nie będzie to możliwe. W ostatnim czasie wykonaliśmy wiele pracy na różnych obszarach i niestety zabrakło zasobów ludzkich, by dobrze zaopiekować projekt sklepu internetowego. Fakt, że obecny – mimo tego, że nie spełnia wszystkich naszych oczekiwań – działa, powoduje, że możemy pozwolić sobie na nieznaczne odsunięcie realizacji nowego w czasie. Jednocześnie wykonaliśmy pracę w zakresie logistyki związanej z obsługą sklepów www i stacjonarnego, dzięki czemu usprawniliśmy funkcjonalności i przyspieszyliśmy procesy realizacji zamówień.
- Korzystając z okazji chcę podziękować koleżankom i kolegom z Pionów Marketingu i Ticketingu oraz Komunikacji i PR za współpracę i otwartość w zakresie realizacji sesji zdjęciowych, promocji produktów i ogólną pomoc naszemu pionowi. Zdaję sobie sprawę, że bez ich pracy nie docieralibyśmy do tak szerokiego grona naszych kibiców z informacjami o nowościach, zmianach, czy promocjach. Nie jest jednak tajemnicą, że w Pogoni Szczecin tworzymy jedną drużynę i dobrze, kiedy w takich momentach można się o tym przekonać.
- Na koniec chciałbym w imieniu wszystkich pracowników naszego pionu złożyć wszystkim najserdeczniejsze życzenia świąteczno-noworoczne! Życzę, by Wasz granatowo-bordowy świat regularnie mógł być uzupełniany jak najlepszymi produktami dobrej jakości. To także życzenia dla mnie samego, ale jeśli uda się je spełnić, to wszyscy kibice Pogoni będą zadowoleni!
Komentarze w serwisie www.PogonSportNet.pl zamieszczane przez jego użytkowników są ich prywatną opinią. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za ich treść. Jeśli jednak administratorzy dostrzegą naruszanie dóbr osobistych, zmuszeni będą do usunięcia komentarza, a w przypadku powtarzania się sytuacji, zablokowania konta użytkownika.
Trwa ładowanie komentarzy...