Ekstraklasa SA chce sprzedać prawa do pokazywania za granicą dwóch meczów z każdej z pozostałych 11 kolejek piłkarskiej PKO Bank Polski Ekstraklasy - czytamy w portalu press.pl.
Polska liga piłkarska chce wykorzystać to, że wznowi rozgrywki jako jedna z pierwszych po przerwie spowodowanej pandemią.
- Mamy już za sobą pierwsze kontakty z potencjalnymi partnerami, zgłaszają się do nas nie tylko pojedynczy nadawcy, ale też agencje zajmujące się dystrybucją praw na całym świecie, platformy OTT i pośrednicy, którzy proponują nam wsparcie na konkretnych terytoriach lub w określonych regionach - mówi Małgorzata Borkowska, konsultant ds. praw mediowych w Ekstraklasie.
- Zainteresowanie naszą ligą wykazują między innymi nadawcy z Portugalii, Włoch, Grecji, Skandynawii, Izraela, Rumunii oraz z rynków azjatyckich - wylicza Borkowska.
Uwaga!
Dla lepszego doświadczenia użytkowników komentarze są początkowo niewidoczne. Kliknij „Zobacz komentarze", aby je pokazać i dołączyć do rozmowy.