W poniedziałek, 24 października, o godzinie 12:00 ruszy otwarta sprzedaż biletów na mecz 16. kolejki PKO Ekstraklasy pomiędzy Pogonią Szczecin a Górnikiem Zabrze (5.11, g. 17:30). Poniżej szczegółowe informacje o harmonogramie sprzedaży.
Klub nie prowadzi sprzedaży na sektory B3, B4 i B5. Dystrybucją wejściówek na te miejsca zajmuje się Stowarzyszenie Kibiców Pogoni Szczecin "Portowcy". Jednakże od tej zasady obowiązuje jeden wyjątek - na 24 godziny przed meczem niewykorzystane bilety z tej puli trafią do sprzedaży klubowej.
W każdym etapie dystrybucja będzie prowadzona zarówno w internecie, jak i w kasach. Preferowaną formą sprzedaży jest zakup on-line. Do zakupu przez internet niezbędne jest aktywne konto w systemie sprzedaży bilety.pogonszczecin.pl.
Kasy biletowe na Stadionie Miejskim im. Floriana Krygiera:
- otwarte codziennie w dni robocze, w g. 11-18
- w dniu meczu kasy biletowe również będą otwarte - sprzedaż rozpocznie się 5 godzin przed rozpoczęciem meczu
Harmonogram sprzedaży biletów na mecz z Górnikiem Zabrze (5.11, g. 17:30).
I ETAP (dla wszystkich kibiców) - wolne miejsca pozostałe w puli po dystrybucji trójpaków
24 października (poniedziałek), od g. 12.00 do wyczerpania
Osoby, które poprzez udział w akcji "W Pogoni za stadionem" nabyły prawo pierwszeństwa zakupu biletu, będą miały zarezerwowane swoje miejsca w systemie biletowym przez 48 h. Przez ten czas wejściówki na objęte rezerwacją miejsca będą mogli nabywać jedynie "krzesełkowicze". Pula biletów niewykorzystana przez "krzesełkowiczów" trafi do sprzedaży otwartej w środę, 26 października, o g. 12.
II ETAP (dla wszystkich kibiców) - pula biletów zwolniona przez Partnerów klubu
• 3 listopada (czwartek), od g. 17.30 do wyczerpania (termin na 48 godzin do meczu)
III ETAP (dla wszystkich kibiców) - wolne miejsca, pozostałe z trybuny B i niewykorzystane przez partnerów klubu:
• 4 listopada (piątek), od g. 17:30 do wyczerpania
Etap obejmuje sprzedaż biletów na wolne miejsca na sektorach B3, B4 i B5 oraz niewykorzystane przez partnerów klubu miejsca na pozostałych trybunach. Dystrybucją wejściówek na wymienione sektory w pierwszej kolejności zajmuje się Stowarzyszenie Kibiców Pogoni Szczecin "Portowcy". Na 24 godziny przed meczem niewykorzystane bilety z tej puli trafią do sprzedaży klubowej.
W dniu meczu, jeśli pozostaną dostępne bilety, klub będzie prowadził dystrybucję również w kasach - na 5 godzin przed rozpoczęciem meczu. Zakupione bilety można zwracać do 24 godzin przed meczem. Bilet można przekazać innemu kibicowi, używając w systemie opcji "przekaż". Przekazanie biletu odbywa się do 2 godzin przed rozpoczęciem meczu. Bilet zakupiony online, zwraca się i przekazuje również online. Bilet zakupiony stacjonarnie, w kasie, zwraca się i przekazuje również stacjonarnie.
W razie pytań zapraszamy do kontaktu z Punktem Obsługi Kibica.
Punkt Obsługi Kibica
na Stadionie Miejskim im. Floriana Krygiera (pawilon kas przy "trybunie B", naprzeciw budynku CSDiM).
Godziny otwarcia:
Poniedziałek - piątek: godziny 11-18
W dniach meczowych: na pięć godzin przed pierwszym gwizdkiem
Klubowa infolinia: +48 723 194 800
e-mail: e-bilet@pogonszczecin.pl
Informujemy, że Punkty Reklamacyjne będą czynne na stadionie na 2 godziny przed meczem. Reklamacje możecie składać w Punktach Obsługi Kibica. Jeden z nich zlokalizowany jest w pawilonie kas przy "trybunie B", naprzeciw budynku CSDiM. Drugi znajduje się od strony ul. Twardowskiego. Punkty Obsługi Kibica są specjalnie oznaczone, więc powinniście je odszukać bez trudu.
Uwaga!
Dla lepszego doświadczenia użytkowników komentarze są początkowo niewidoczne. Kliknij „Zobacz komentarze", aby je pokazać i dołączyć do rozmowy.