Jarosław Siergiej, prezes Portu Szczecin-Świnoujście, gościł w czwartek w Radiu Szczecin w programie "Rozmowy pod krawatem". Pytania dotyczyły także sponsoringu Pogoni Szczecin.
Prezes portów zapytany był o to, dlaczego postawił na Pogoń Szczecin i z jakim finansowaniem wiąże się wyeksponowana na koszulkach piłkarzy pozycja partnera głównego klubu.
- To nie jest reklama. To jest eksponowanie naszej nazwy i logo jako firmy, która buduje pewną tożsamość i wartość Szczecina, w którym port jest mieszkańcem od XII wieku - podkreślał Siergiej.
- To ile milionów złotych rocznie kosztuje, to budowanie tej tożsamości, jeżeli chodzi o koszulki Pogoni? - zapytał redaktor.
- 0,007 przychodów rocznie... - odpowiedział Siergiej.
W 2023 roku Port Szczecin-Świnoujście zanotował przychowy w wysokości 430,7 mln złotych.
Uwaga!
Dla lepszego doświadczenia użytkowników komentarze są początkowo niewidoczne. Kliknij „Zobacz komentarze", aby je pokazać i dołączyć do rozmowy.