Przed nami pierwsze mecze sezonu 2023/24 i zarazem debiut nowych kompletów strojów. W związku z różnymi okolicznościami, kibice zobaczą różne warianty trykotów.
Debiut koszulek meczowych będzie miał miejsce w już w piątek, podczas inauguracji nowego sezonu PKO Bank Polski Ekstraklasy. Portowcy przystąpią do tego meczu w strojach z logotypem marki bukmachera Betcris, który towarzyszy nam już drugi sezon. Logotyp Betcris będzie eksponowany w centralnym miejscu koszulki, zgodnie z obowiązującą umową, w momencie, gdy klub formalnie nie związał się z Partnerem Głównym.
W następny czwartek Pogoń wystąpi z frontem koszulki wolnym od jakiejkolwiek ekspozycji partnerów. Irlandia Północna nie zalicza się do krajów, w których swoją działalność prowadzi oficjalny bukmacher Pogoni Szczecin.
Jednocześnie klub potwierdza, że prowadzi zaawansowane rozmowy, zmierzające do związania się z Partnerem Głównym na sezon 2023/24. Finalizacja tego procesu planowana jest do końca lipca. Gdy to się stanie, front koszulki meczowej osiągnie swój docelowy wygląd: logotyp Partnera Głównego znajdzie się w centralnym miejscu, a znak Partnera Kluczowego będzie prezentowany w dolnej części trykotu.
Gdy porozumienie zostanie zawarte, każdy kibic, który dotąd zakupił koszulkę meczową na sezon 2023/24, będzie miał możliwość uzupełnienia jej nowym logotypem (i serdecznie każdego do tego zapraszamy!). Klub będzie realizował taką usługę bezpłatnie.
Uwaga!
Dla lepszego doświadczenia użytkowników komentarze są początkowo niewidoczne. Kliknij „Zobacz komentarze", aby je pokazać i dołączyć do rozmowy.