Napawa nas to dumą. Równo 10 016 sprzedanych meczówek (stan na godzinę 10:16) to fantastyczny wynik i dowód na to, że nasza propozycja spotkała się z bardzo dobrym odbiorem kibiców. Ba! To rekord sprzedaży trykotów meczowych w całej historii klubu! Dziękujemy za to i oczywiście zapraszamy na zakupy! - czytamy w serwisie klubu.
Meczówki zostały stworzone przy współpracy z partnerem technicznym Pogoni Szczecin – marką Capelli Sport. Partner Techniczny odwzorował elementy zaprojektowane przez klubowego graphic designera – Michała Madeja, dlatego ich wygląd jest odzwierciedleniem autorskiego zamysłu. W sprzedaży pojawiły się w lipcu, zatem ten fantastyczny wynik sprzedażowy został osiągnięty w zaledwie siedem miesięcy. Barwy miasta rzeczywiście rządzą w Szczecinie!
Największym zainteresowaniem kibiców niezmiennie cieszą się trykoty domowe, jednak pozostałe dwa komplety również mają swój pokaźny udział w sprzedaży:
HOME
Łącznie: 5261 (53% całości)
Dziecięce: 1367 (sprzedane 92% zamówionej liczby sztuk)
Dorosłe: 3894 (sprzedane 80% zamówionej liczby sztuk)
LAWENDA
Łącznie: 2007 (20% całości)
Dziecięce: 702 (sprzedane 70% zamówionej liczby sztuk)
Dorosłe: 1305 (sprzedane 62% zamówionej liczby sztuk)
WODA
Łącznie: 2748 (27% całości)
Dziecięce: 918 (sprzedane 79% zamówionej liczby sztuk)
Dorosłe: 1830 (sprzedane 64% zamówionej liczby sztuk).
Komentarze w serwisie www.PogonSportNet.pl zamieszczane przez jego użytkowników są ich prywatną opinią. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za ich treść. Jeśli jednak administratorzy dostrzegą naruszanie dóbr osobistych, zmuszeni będą do usunięcia komentarza, a w przypadku powtarzania się sytuacji, zablokowania konta użytkownika.
Trwa ładowanie komentarzy...