Od kilku tygodni Pogoń Szczecin, podobnie jak pozostałe kluby PKO Ekstraklasy, przygotowuje się sportowo i organizacyjnie do restartu rozgrywek. Obecna rzeczywistość sprawia, że klub mierzy się z nieplanowanymi wcześniej zadaniami oraz porządkuje wiele kwestii, będących skutkami panującej pandemii. Jedną z ważniejszych jest wypracowanie właściwego modelu rozliczeń z kibicami, którzy nabyli karnety „WIOSNA 2020” i nie mogli obejrzeć z trybun części spotkań.
Z uwagi na bieżącą sytuację i wciąż niepewny ostateczny kształt rozgrywek sezonu 2019/20 (a co za tym idzie, brak możliwości oszacowania rzeczywistej wielkości strat poniesionych wskutek pandemii) klub prosi właścicieli karnetów o cierpliwość.
Dokładne zasady rozliczeń zostaną podane niezwłocznie po zakończeniu sezonu 2019/20. Już teraz zapewniamy jednak, że żaden z kibiców Pogoni Szczecin nie będzie poszkodowany. Właścicielom karnetów zostaną udostępnione przynajmniej trzy rozwiązania do dobrowolnego wyboru. Jedną z opcji będzie oczywiście zwrot proporcjonalnej wartości „niewykorzystanego” karnetu, natomiast zostanie również zaproponowana możliwość skorzystania z dwóch innych, atrakcyjnych i ciekawych rozwiązań.
Z góry dziękujemy za zrozumienie w tej trudnej dla wszystkich sytuacji.
Uwaga!
Dla lepszego doświadczenia użytkowników komentarze są początkowo niewidoczne. Kliknij „Zobacz komentarze", aby je pokazać i dołączyć do rozmowy.