Aktualności

Podczas meczów „Dla Dymka” (9 września, g. 17.00) oraz z Koroną Kielce (16 września, g. 15.00) na każdego kibica czekać będzie promocja „2 piwa w cenie 1”. To forma rekompensaty i przeprosin ze strony producenta za problemy związane ze smakiem piwa podczas ostatniego domowego meczu.  


W zeszłym tygodniu szef Nowego Browaru, a więc producenta piwa, zapowiadał dokładne sprawdzenie powodów powstałego problemu.

 - Podczas transportu beczek na stadion w kilkunastu z nich doszło do rozszczelnienia - mówi Artur Kałużny. - To przełożyło się na utlenienie i w konsekwencji mniejszą ilość gazu w piwie. Miało to wpływ na smak, piwo miało większą kwaskowatość. Nie było zepsute, jeśli mówimy o kwestiach sanitarnych, związanych ze zdatnością do spożycia. Było po prostu niesmaczne.  

- Najważniejsze, że wiemy już, jaki jest powód i gdzie został popełniony błąd - kontynuuje szef Nowego Browaru. - Tak jak wspominałem ostatnio, wprowadzamy dodatkowe narzędzia kontroli jakości i procedury, dzięki którym jesteśmy pewni, że to się nie powtórzy.  

¬- Zaufanie trudno się zdobywa i łatwo traci – mówi Artur Kałużny. – Dlatego też chcę przeprosić kibiców i zaprosić do skorzystania z rekompensaty, którą im proponujemy. Podczas charytatywnego meczu „Dla Dymka” oraz najbliższego ligowego spotkania z Koroną Kielce obowiązywać będzie promocja „2 piwa w cenie 1”. I zapewniam, że będą to piwa odpowiedniej jakości.  

Superbet

DOŁĄCZ DO NAS NA WHATSAPP! KLIKNIJ TUTAJ!

Autor: Pogoń Szczecin SA
Żródło: własne
Wyświetleń: 6354

Uwaga!

Dla lepszego doświadczenia użytkowników komentarze są początkowo niewidoczne. Kliknij „Zobacz komentarze", aby je pokazać i dołączyć do rozmowy.