Logo Toyota Kozłowski będzie widniało na koszulkach meczowych Pogoni Szczecin w obu spotkaniach I rundy eliminacji Ligi Konferencji Europy z KR-em Reykjavik. Podobnie jak rok temu, gdy Duma Pomorza mierzyła się z NK Osijek.
Identyfikacja wizualna marki Toyota Kozłowski będzie obecna na trykotach Dumy Pomorza w meczu domowym, ale także 14 lipca, podczas spotkania rewanżowego. Logo partnera znajdzie się również na ledach, tablicach i innych nośnikach stadionowych. To kolejny przejaw naszej udanej kooperacji.
Logo Partnera Wiodącego, w przypadku awansu, może pojawić się na koszulkach także w kolejnych rundach eliminacji.
Szczeciński dealer Toyoty wspiera klub od 2018 roku, między innymi wyposażając piłkarzy, trenerów i pracowników klubu w auta służbowe. W 2019 roku przedłużyliśmy kooperację o trzy lata. W 2022 Toyota Kozłowski przyłączyła się do projektu Biznesowej Dumy Pomorza. Nasza przyjaźń rozwija się w wielu zakresach, co też stanowi najlepszy dowód zacieśniania współpracy. Bez wątpienia to jedno z największych przedsięwzięć w Polsce pomiędzy dealerem samochodowym, a klubem piłkarskim. Za nami już wiele wspólnych akcji i działań, ale nadal mamy moc planów na przyszłość.
Uwaga!
Dla lepszego doświadczenia użytkowników komentarze są początkowo niewidoczne. Kliknij „Zobacz komentarze", aby je pokazać i dołączyć do rozmowy.