Aktualności

  • Nowa jakość sprzedaży biletów

Nowe trybuny wymagają nowej jakości. We współpracy z firmą Roboticket. prezentujemy nowy system sprzedaży biletów. Zapraszamy już teraz na bilety.pogonszczecin.pl.


Roboticket. jest kompleksowym systemem sprzedaży biletów kierowanym do klubów sportowych oraz operatorów obiektów sportowych. Ta polska firma prowadzi wyłączną sprzedaż biletów w klubach w Polsce i Europie. Wśród klientów warto wymienić FC Kopenhaga, FC Midtjylland, Cardiff City, SE Palmeiras oraz Lecha Poznań i Lechię Gdańsk.

Z punktu widzenia kibiców Pogoni Szczecin kluczową zmianą będzie ta dotycząca kart kibica. Od momentu uruchomienia nowego systemu sprzedaży biletów karta nie będzie konieczna, aby wejść na mecz naszego klubu.

Czy to znaczy, że całkowicie wyłączamy je z użytku? Nie. Jeśli będziecie mieli ochotę, to nadal dzięki niej przejdziecie przez kołowrotek. Będą jednak także inne opcje – bilet na telefonie, wydrukowany przez siebie bądź taki, który otrzymacie w naszym punkcie przy zakupie wejściówki.

Kolejną nowością jest aplikacja biletowa przygotowywana we współpracy z Roboticket. Znajdziecie ją jeszcze w sierpniu w Sklepie Play i App Store. Aktualnie trwają ostatnie prace nad jej uruchomieniem. Pobieracie, zakładacie konto, logujecie się… kilka kliknięć i bilet jest Wasz. Z telefonem w dłoni wchodzicie na mecz.

Od tej pory będziecie mogli też zakupić kilka biletów z jednego konta. Dla siebie, dla członków swojej rodziny, a nawet dla znajomego. Kupujesz, otrzymujesz i wysyłasz bilet. Możesz opłacić je sam, możesz zrobić to tylko w części, a pozostałe przekazać do opłacenia znajomym.

Co jeszcze? Zakupisz bilet lub karnet (gdy wrócą do sprzedaży), a z jakiegoś powodu nie będziesz mógł przyjść na stadion? Żaden problem. W nowym systemie łatwo i szybko możesz przenieść swoją wejściówkę na dowolną osobę.

Dziś udostępniamy Wam nowe narzędzie, ale w pełni będziecie mogli skorzystać z niego za jakiś czas. Konkretnie – przy zakupie biletu na pierwszy domowy mecz sezonu 2020/2021, który odbędzie się we wrześniu. Już teraz zachęcamy do aktywacji swoich kont użytkownika.

----

Roboticket to firma oferująca wszechstronny system biletowy dla branży sportowej. Kooperują z 25 klubami z terenu Polski, Danii, Niemiec, Brazylii, Austrii i Wielkiej Brytanii. Nasza współpraca to zwiastun nowej jakości całego systemu zarządzania wejściówkami na eventy związane z działalnością Pogoni Szczecin. O szczegółach funkcjonalności porozmawialiśmy z Michałem Pydą, Prezesem Zarządu Roboticket.

Co dzięki Wam zmieni się na lepsze z perspektywy kibica Dumy Pomorza?

Oddajemy w ręce klubu zaawansowaną platformę zarówno w sensie funkcjonalnym, jak i technologicznym. Pogoń zyskuje narzędzia do usprawnienia praktycznie wszystkich aspektów działania obszaru ticketingu. To między innymi ułatwienie dostępu do wszelkich form biletów i procesy usprawniające dążenie do digitalizacji. Oczywiście, przy zachowaniu atrakcyjnych form skierowanych do fanów, którzy są przyzwyczajeni do obsługi kasowej. System jest również wyposażony w rozbudowane moduły do obsługi B2B. Partnerzy klubu m.in. zyskają nowe narzędzia, aby zarządzać swoimi kontraktami biletowymi i pobierać wejściówki bezpośrednio z systemu. Wdrożenia platformy przyczyni się do dużo lepszych operacji dnia meczowego. Ufam, że rozwiążemy wszystkie problemy, które dotychczas się pojawiały.

Czy poprzez system będzie można również kupić bilety na śniadania biznesowe i inne eventy organizowane przez klub?

Tak. System umożliwia sprzedaż biletów nie tylko na mecze, ale i każdego rodzaju produkty niebiletowe. Np. karnety czy członkostwa klubowe.

Jedną z możliwości, które oferujecie, jest ewentualność bezdotykowej kontroli biletów przy wejściu na stadion. Na czym to polega?

To funkcjonalności i zmiana koncepcyjna, która została wdrożona w związku z panującą sytuacją epidemiczną i tym samym obostrzeniami sanitarnymi. Kluby, które z nami współpracują, przeszły na całkowitą dystrybucję biletów online. Są one dostarczane do klientów w modelu, w którym klient albo je drukował, albo wysyłał na swój telefon za pośrednictwem sytemu. Taki model dystrybucji w połączeniu z urządzeniami mobilnymi do kontroli biletów pozwalał na wejście na stadion praktycznie bezdotykowo.

Po wyczerpaniu 25% pojemności stadionu system nie pozwoli zajmować kolejnych miejsc na sektorze. Czy jeśli z dnia na dzień zapadnie decyzja, że mecze będą rozgrywane przy 50% pojemności to proces tej zmiany będzie można natychmiast wdrożyć?

Tak, oczywiście. To również dotyka funkcjonalności pandemicznych. Wykorzystujemy tu automatyczny bufor wokół zajętych miejsc. Jedno ustawienie w systemie i zatwierdzenie danej decyzji spowoduje, że mapa stadionu dynamicznie się przekalkulowuje, zwalniając dodatkowe miejsca dla fanów. System jest tak skonstruowany, by być stale otwarty na potrzeby i wymagania rynku, więc jego elastyczność jest duża. To też powoduje, że w poszczególnych sektorach możemy wprowadzić różne zasady dystansu, niezależnie od siebie.

Czy w konfiguracji z obowiązkowym dystansem kibice w jednej sesji zakupowej będą mogli kupić bilety nie tylko dla siebie, ale od razu i dla swoich bliskich?

Tworzymy automatyczny bufor około wybranych miejsc. Po stronie klubu zależy, ile tych miejsc będzie można kupić przy jednej sesji zakupowej. System posiada również mechanizm dedykowanych zgód, które są wykorzystywane do tego, aby kibic potwierdził, że zgadza się z obowiązującymi zasadami uczestnictwa w eventach o podwyższonym ryzyku sanitarnym. Jednocześnie musi wtedy zaakceptować regulamin oraz zadeklarować, że miejsca kupione obok siebie są biletami dla członków jego rodziny. Zestaw tych funkcjonalności powoduje, że jesteśmy w stanie sprawnie dystrybuować bilety w obecnej rzeczywistości.

Czy serwery wytrzymają sytuację, gdy wielu kibiców w jednym momencie zdecyduje się kupić bilet na mecz? To problem, z którym dotychczas zdarzało nam się borykać.

Nasza aplikacja jest instalowana w chmurze. Korzystamy z Amazon Web Services, czyli największej i najpopularniejszej możliwości tego typu na świecie. Rozwiązanie jest całkowicie skalowalne, więc przy zwiększeniu ruchu na stronie, automatycznie dodawana jest moc obliczeniowa. Dla naszych klientów niejednokrotnie dystrybuowaliśmy więcej niż 10 tysięcy biletów w ciągu godziny, myślę, że to są progi, które zadowolą Pogoń Szczecin.

Nasi kibice zyskają nie tylko nową platformę, ale i aplikację na telefon?

Tak. Uzupełnieniem platformy internetowej jest aplikacja na telefon, która min. umożliwia zakup biletu, jak i jego wyświetlenie, aby usprawnić wejście na stadion i wyeliminować konieczność drukowania biletów.

Duma Pomorza nie jest jedynym klubem, który korzysta z Waszych funkcjonalności.

Współpracujemy z 25 klubami z terenu Polski, Danii, Niemiec, Brazylii, Austrii i Wielkiej Brytanii. To choćby Lech Poznań, Lechia Gdańsk i FC Kopenhaga, czyli regularny uczestnik Ligi Mistrzów. W tym roku zaczęliśmy współpracować z Cardiff City FC, czołowym klubie Championship, który walczy o awans do Premier League. Jesteśmy dostawcą systemu również dla SE Palmeiras z Brazylii. Z naszych rozwiązań korzystają duże kluby, co sprawia nam mnóstwo satysfakcji. Wszyscy oferujemy takie same możliwości, więc tylko od klubu zależy jak je wykorzystają.

DOŁĄCZ DO NAS NA WHATSAPP! KLIKNIJ TUTAJ!

Autor: Pogoń Szczecin SA
Żródło: Pogoń Szczecin SA
Wyświetleń: 7992

Komentarze w serwisie www.PogonSportNet.pl zamieszczane przez jego użytkowników są ich prywatną opinią. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za ich treść. Jeśli jednak administratorzy dostrzegą naruszanie dóbr osobistych, zmuszeni będą do usunięcia komentarza, a w przypadku powtarzania się sytuacji, zablokowania konta użytkownika.

Komentarze dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zarejestruj się lub zaloguj tutaj.


Trwa ładowanie komentarzy...