Dziś (w środę, 9 marca) o godzinie 12:00 rusza sprzedaż otwarta biletów na mecz 26. kolejki PKO BP Bank Polski Ekstraklasy pomiędzy Pogonią Szczecin, a Wisłą Kraków (18.03, g. 20:30). Poniżej informacje o harmonogramie sprzedaży.
Klub nie prowadzi sprzedaży na sektory B2, B3, B4 i B5 (cztery z pięciu sektorów trybuny "Ultras/Łuk"). Dystrybucją wejściówek na te miejsca zajmuje się Stowarzyszenie Kibiców Pogoni Szczecin "Portowcy". Jednakże od tej zasady obowiązuje jeden wyjątek - na 24 godziny przed meczem niewykorzystane bilety z tej puli trafią do sprzedaży klubowej.
W każdym etapie dystrybucja będzie prowadzona zarówno w internecie, jak i w kasach. Preferowaną formą sprzedaży jest zakup on-line. Do zakupu przez internet niezbędne jest aktywne konto w systemie sprzedaży bilety.pogonszczecin.pl.
W przypadku zmian w regulacjach dotyczących organizacji meczów piłkarskich, Klub zastrzega sobie prawo do aktualizacji zasad sprzedaży biletów. Zgodnie z nowym rozporządzeniem, obowiązującym od 1 marca, dystrybucja będzie prowadzona bez żadnych ograniczeń - nie wymagamy okazywania certyfikatów COVID.
Kasy biletowe na Stadionie Miejskim im. Floriana Krygiera:
- otwarte codziennie w dni robocze, w g. 12-18
- w dniu meczu kasy biletowe również będą otwarte
Harmonogram sprzedaży biletów na mecz z Wisłą Kraków (18 marca, piątek, g. 20:30)
II ETAP (dla wszystkich) - wolne miejsca, pozostałe z pierwszego etapu, a także kolejne 50% trybuny A:
9 marca (środa), od g. 12:00 do wyczerpania biletów
Z tego etapu będą mogli skorzystać wszyscy kibice Pogoni Szczecin.
III ETAP (dla wszystkich) - wolne miejsca, pozostałe z trybuny B:
Etap obejmuje sprzedaż biletów na wolne miejsca na sektorach B2, B3, B4 i B5. Dystrybucją wejściówek na te sektory w pierwszej kolejności zajmuje się Stowarzyszenie Kibiców Pogoni Szczecin "Portowcy". Na 24 godziny przed meczem niewykorzystane bilety z tej puli trafią do sprzedaży klubowej.
W dniu meczu, jeśli pozostaną dostępne bilety, klub będzie prowadził dystrybucję również w kasach. Zakupione bilety można zwracać do 24 godzin przed meczem. Bilet można przekazać innemu kibicowi, używając w systemie opcji "przekaż". Przekazanie biletu odbywa się do 2 godzin przed rozpoczęciem meczu. Bilet zakupiony online, zwraca się i przekazuje również online. Bilet zakupiony stacjonarnie, w kasie, zwraca się i przekazuje również stacjonarnie.
W razie pytań zapraszamy do kontaktu z Punktem Obsługi Kibica.
Punkt Obsługi Kibica
na Stadionie Miejskim im. Floriana Krygiera (pawilon kas przy "trybunie B", naprzeciw budynku CSDiM).
Godziny otwarcia:
Poniedziałek - piątek: godziny 11-18
W dniach meczowych: na pięć godzin przed pierwszym gwizdkiem
Klubowa infolinia: +48 723 194 800
e-mail: e-bilet@pogonszczecin.pl
Komentarze w serwisie www.PogonSportNet.pl zamieszczane przez jego użytkowników są ich prywatną opinią. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za ich treść. Jeśli jednak administratorzy dostrzegą naruszanie dóbr osobistych, zmuszeni będą do usunięcia komentarza, a w przypadku powtarzania się sytuacji, zablokowania konta użytkownika.
Trwa ładowanie komentarzy...