Aktualności

  • Pion sprzedaży w klubie ruszył z miejsca

W drugiej połowie roku w Pogoni Szczecin doszło do zmian w pionie sprzedaży. Opieką objął go pracujący już od dawna w klubie Łukasz Biwan. Szczerze powiedzieć trzeba, że efekty wprowadzanych zmian są widoczne.


Na dział sprzedaży od lat narzekano w środowisku kibicowskim. Klub swoimi decyzjami nie pomagał. W pierwszym półroczu zamknięto wyspy handlowe w galeriach oraz Fanshop mieszczący się w centrum miasta. Postawiono jedynie na punkt handlowy znajdujący sie na stadionie im. Floriana Krygiera w trybunie wschodniej.

Biwan zaczął też regularnie publikować niedostępne do tej pory dane w mediach społecznościowych. Otworzył się na dyskusje z kibicami, które często do łatwych i przyjemnych nie należą. To sprawia jednak, że zmiany, które zachodzą w tym dziale są widoczne dla szerszego grona kibiców.

We wtorek Łukasz Biwan kolejny raz podzielił się ciekawostkami dotyczącymi sprzedaży klubowych gadżetów w portalu "X". Co możemy tam przeczytać?

- Dzisiaj w kilku liczbach podsumuję jesień 2023 w wykonaniu Pionu Sprzedaży Pogoni Szczecin. Zacznę od podziękowań dla Was kibiców, którzy z chęcią dokonywali u nas zakupów. Bardzo Wam dziękuję, mam nadzieję, że zmiany są widoczne. Dopiero zaczynamy - napisał Biwan. - Podziękowania też składam na ręce mojego zespołu oraz pozostałych pionów PMiT, PKiPR oraz POiB, bez Was nie zrobilibyśmy tego wszystkiego w ostatnim kwartale. Wielkie dziękuję za cały Wasz wkład i mam nadzieję, że będziemy się tylko rozwijać dla Portowej Rodziny.

Następnie przeszedł do prezentacji kilku ciekawych z perspektywy kibica liczb:

1. Przychód w grudniu 2023 był większy o 50,45 % niż w grudniu 2022.
2. Przychód w grudniu był większy od zaplanowanego o 18,5%.
3. Przychód w grudniu 2023 był większy od najlepszego miesiąca w historii Klubu był większy o 0,88% (mamy ten rekord)
4. Jesień 2023 zamykamy bardzo dobrym wynikiem, brakuje nam 6,92% do realizacji pierwotnego budżetu na cały sezon 23/24. Wiadomo już mamy nowe cele
5. Pokreślam kolejny raz, że rentowność pionu jest niska i nie można zakładać, że zostają z tej działalności Klubu "miliony"
6. Nasz przychód tylko za grudzień 23, jest większy niż cześć Klubów ESA zrealizowała przez całą rundę jesienną 23. Chcę podkreślić, że nie mówię tu o małych Klubach, a takich które są w ESA parę ładnych sezonów
7. Znam przychody paru dużych marek z ESA, zrobiliśmy dobry wynik

W tematach sprzedaży z pewnością można zrobić dużo więcej, lepiej, z korzyścią dla kibica. Warto jednak pochwalić pozytywną zmianę, bo pion sprzedaży obrywał w naszym serwisie regularnie. Trzymamy kciuki za dalszy rozwój, bo to może tylko pomóc Pogoni. Kolejnym ruchem powinna być przebudowa sklepu internetowego. Obecny jest dość "ciężki", a asortyment tam dostępny nie pokrywa się z tym, dostępnym na stadionie. 

DOŁĄCZ DO NAS NA WHATSAPP! KLIKNIJ TUTAJ!

Autor: Daniel Trzepacz
Żródło: własne
Wyświetleń: 2356

Komentarze w serwisie www.PogonSportNet.pl zamieszczane przez jego użytkowników są ich prywatną opinią. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za ich treść. Jeśli jednak administratorzy dostrzegą naruszanie dóbr osobistych, zmuszeni będą do usunięcia komentarza, a w przypadku powtarzania się sytuacji, zablokowania konta użytkownika.

Komentarze dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zarejestruj się lub zaloguj tutaj.


Trwa ładowanie komentarzy...