Biznesowa Duma Pomorza to projekt łączący środowisko lokalnych przedsiębiorców, którzy są zdeterminowani, aby stworzyć nową jakość lokalnego biznesu. Pogoń Szczecin, jako animator przedsięwzięcia, zamierza nadawać temu ton i ma multum planów na wszechstronny rozwój inicjatywy.
Jako jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek województwa zachodniopomorskiego chcemy wspierać budowę mocnych przedsiębiorstw naszego regionu. Jesteśmy zdania, że tożsamość z miejscem, które wybraliśmy do życia zawsze winna być powodem do dumy, ale i zarazem motorem napędowym konkretnych zamierzeń. Dlatego też chcemy stworzyć przyjazną przestrzeń do wymiany doświadczeń i kojarzenia interesów, a także wpłynąć na świadomość przynależności do usatysfakcjonowanej zawodowo klasy biznesowej. Więcej o esencji zamierzenia przeczytasz TUTAJ >>KLIKNIJ<<.
W ramach projektu będziemy organizować prestiżowe spotkania biznesowe, które mają dać uczestnikom nowe możliwości rozwoju. Jednocześnie będziemy promować atrakcyjne lokalizacje naszego miasta, a także oferować ekskluzywne wydarzenia, gdzie swobodna interakcja biznesowo-towarzyska będzie wartością priorytetową. Pierwszy kwartalny event, ze względu na niepewną sytuację epidemiczną i wydłużającą się listę obostrzeń, został nieco odsunięty w czasie. Jesteśmy mocno niepocieszeni, że nie możemy się spotkać. Nie oznacza to jednak, iż rezygnujemy z ustalonych założeń przedsięwzięcia. W stosownym do tego czasie, gdy tylko znów będzie to możliwe, poinformujemy o nowym terminie eventu.
W niedalekiej przyszłości powstanie również tablica informacyjna z logotypami uczestników Biznesowej Dumy Pomorza, która zostanie zainstalowana przy głównej bramie wejściowej Stadionu Miejskiego im. Floriana Krygiera.
Jednocześnie pracujemy obecnie nad modernizacją komercyjnej piramidy partnerskiej klubu, będącej stałym elementem strony internetowej, biletów, plakatów, billboardów, czy innych działań promocyjnych Pogoni Szczecin. Już wkrótce pojawią się w niej nowi również partnerzy Biznesowej Dumy Pomorza, którzy dołączyli już do projektu. Liczymy, że każdy z Was zwróci na nich baczną uwagę. Za logotypami kryją się wszakże ludzie, dla których wsparcie Pogoni Szczecin jest ważne. To nie tylko przedsiębiorcy, ale również zagorzali kibice!
- Dużo się spotykam, dużo rozmawiam - opowiada w rozmowie z portalem weszlo.com Prezes Zarządu Pogoni Szczecin Jarosław Mroczek. - Jestem wyjątkowo pozytywnie zaskoczony szczerą sympatią do Pogoni po tym, co się zdarzyło i chęcią jak najdalej idącej pomocy. Bardzo rzadko spotykam się z odmowami. Natomiast szanuję i nie dyskutuję, gdy ktoś mówi, by poczekać do stycznia czy lutego, bo nie jest w stanie teraz podjąć tej decyzji. Cieszę się, bo tego się, szczerze mówiąc, obawiałem. Środowisko Szczecina i regionu pokazuje, że Pogoń, ta marka, jest dla nich bardzo istotna. Klub może sobie radzić w różny sposób.
Przed nami wciąż jeszcze wiele pracy, ale każda zawiązana współpraca i wizja tworzenia mocniejszego regionu jest warta wszelkich wysiłków. - To jeden z kierunków działań, który przynosi określone skutki. To tytaniczna praca. Z szacunku do ludzi, sam jeżdżę do wszystkich szefów, właścicieli, rozmawiam, przedstawiam sytuację, omawiam projekt. Wszystkich traktuję tak samo. Nie mam wielkich oczekiwań finansowych, minimalizuję je do niewielkiego poziomu. Istotniejszy jest efekt skali. Ale to ciężka praca. Do dziś objechałem fizycznie 60 firm. A trzeba jeszcze może 150, może 200. To będzie trwało do stycznia, lutego. Dojdziemy do dobrego poziomu, głęboko w to wierzę. Może nie do końca będzie jak było, ale zrekompensuje nam to w dużym stopniu ten brak finansowy – uzupełniał Jarosław Mroczek dla weszlo.com.
Ty również możesz stać się częścią projektu, który zrewolucjonizuje lokalne środowisko biznesowe. Czas połączyć siły! W przypadku zainteresowania ideą zapraszamy do kontaktu z biurem zarządu klubu poprzez numer telefonu 691 112 133 lub adres e-mail sekretariat@pogonszczecin.pl
Komentarze w serwisie www.PogonSportNet.pl zamieszczane przez jego użytkowników są ich prywatną opinią. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za ich treść. Jeśli jednak administratorzy dostrzegą naruszanie dóbr osobistych, zmuszeni będą do usunięcia komentarza, a w przypadku powtarzania się sytuacji, zablokowania konta użytkownika.
Trwa ładowanie komentarzy...