Wtorkowy wieczór stał pod znakiem odbywającej się w Warszawie XIX Gali Sportu i Biznesu DEMES. Organizatorzy wyróżnili 12 laureatów. Wśród nagrodzonych, w kategorii videomarketing, znalazła się Pogoń Szczecin.
W styczniu najpierw dowiedzieliśmy się, że kampania „Wczoraj-Dziś-Jutro” promująca start sezonu 2022/23 oraz nowe trykoty meczowe znalazła się najpierw w gronie nominowanych filmów, a następnie ścisłej trójce. Wszystko rozstrzygało się podczas uroczystej gali, na którą zaproszono wszystkich finalistów.
XIX Gala Sportu i Biznesu to zupełnie nowe podejście do Nagród Biznesu Sportowego, najbardziej prestiżowych wyróżnień w branży sportowej w Polsce. Prestiżowe Statuetki DEMES doceniają organizacje, firmy i osoby, które swoim działaniem mają wpływ na rozwój i profesjonalizację marketingu sportowego, komunikacji i sponsoringu. Podczas Gali Nagrody Biznesu Sportowego zostały wręczone w dwunastu kategoriach. W kapitule tego prestiżowego konkursu zasiadali specjaliści z pogranicza sportu i biznesu, m.in. prof. dr hab. Andrzej Sznajder ze Szkoły Głównej Handlowej, dr hab. Piotr Godlewski z Akademii Wychowania Fizycznego i Sportu w Gdańsku, czy Maja Włoszczowska.
Film Pogoni rywalizował o zwycięstwo z produkcją Mubi "Matty Cash uczy się języka polskiego" oraz materiałem PGNiG Superligi Kobiet "Niech mówią". Nagrodę odebrali przedstawiciele Pionu Komunikacji i PR klubu, Artur Bańko i Krzysztof Ufland.
- Chciałbym podkreślić, że przy powstawaniu tego filmu w różnym wymiarze pracowało wiele osób. Część z nich widać "w obrazku", ale jeszcze więcej znajduje się poza nim. Ta nagroda to docenienie pracy ich wszystkich – powiedział podczas odbierania statuetki rzecznik prasowy klubu Krzysztof Ufland. – Zależy nam na tym, by budować więź klubu z całą granatowo-bordową społecznością, a takie inicjatywy bardzo temu służą.
Lista nagrodzonych
CSR w sporcie: Poland Business Run
Duże wydarzenie sportowe: Siatkarskie Mistrzostwa Świata Mężczyzn
Kampania Marketingowa Organizacji Sportowej: Lech Poznań - kampania na 100-lecie
Kampania Marketingowa Sponsora lub Marki: Orlen w padoku F1
Sportowy samorząd: Województwo Lubelskie
Menedżer Sportowy: Czesław Lang
Media Sportowe: Viaplay
Sport kobiet: Iga Świątek
Małe wydarzenie sportowe: Polski Związek Żeglarski - Wielki finał Polsailing day
Nowe technologie w sporcie: ReSpo.Vision
Video Marketing: Pogoń Szczecin
Zarządzanie Małym Obiketem Sportowym: Zatoka Sportu Politechniki Łódzkiej
Komentarze w serwisie www.PogonSportNet.pl zamieszczane przez jego użytkowników są ich prywatną opinią. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za ich treść. Jeśli jednak administratorzy dostrzegą naruszanie dóbr osobistych, zmuszeni będą do usunięcia komentarza, a w przypadku powtarzania się sytuacji, zablokowania konta użytkownika.
Trwa ładowanie komentarzy...