Aktualności

  • Pogoń zaprezentowała koszulki na sezon 2024/2025

Witajcie w Waszej bajce. To tu na zachodnich rubieżach Polski wznosi się historyczna stolica Pomorza Zachodniego i najpotężniejsze miasto województwa zachodniopomorskiego. Szczecin jest naszym miejscem na ziemi. Tu wśród legendarnych dla wielu z nas miejscówek przeszłość przeplata się z przyszłością. Każdy z nas nosi w sobie ich obraz, gdzie szmule i niejeden many odkrywali świat pierwszych miłości, przygód, fascynacji i pasji na całe życie - czytamy w koszulkowym komunikacie klubu.


W tej opowiastce Pogoń Szczecin jest klubem nas wszystkich, a każda kolejna koszulka meczowa to osobna, a zarazem nierozłączna historia szczecińskiej identyfikacji. Kurtyna idzie w górę. Czas na nowy akt spektaklu w stylu vintage. Dziś, 1 lipca, o godzinie 10:00, rozpoczynamy sprzedaż trykotów na sezon 2024/25.

Koszulki meczowe możecie nabywać zarówno w sklepie stacjonarnym Pogoni Szczecin, zlokalizowanym na Stadionie Miejskim im. Floriana Krygiera, jak i online, za pośrednictwem strony sklep.pogonszczecin.pl. Klubowy fanshop jest zlokalizowany na wprost promenady prowadzącej do trybuny D (obok bramek KD1 i KD2). Zapraszamy do wjazdu bramą od strony ulicy Twardowskiego i zajmowanie pobliskich miejsc parkingowych.

Sprzedaż początkowo odbędzie się w dwóch turach. 1 lipca do sprzedaży udostępnimy całość otrzymanej dostawy od Capelli Sport, czyli 4400 sztuk trykotów na sezon 2024/25. Następnie, na początku sierpnia, zaproponujemy kolejne 4400 sztuk meczówek. Po wyczerpaniu nakładów i biorąc pod uwagę skalę zainteresowania produktem, podejmiemy decyzję o ewentualnej kolejnej dostawie, która wówczas dotarłaby do nas w grudniu.

Dedykowany dla Pogoni Szczecin produkt dla osób dorosłych, w rozmiarach od S do 3XL, kosztuje w wersji podstawowej 289 złotych. Personalizacja (z numerem oraz imieniem/nazwiskiem lub pseudonimem) to dodatkowe 40 złotych - taka koszulka będzie kosztować 329 złotych. Istnieje również możliwość zakupu koszulki z brandingiem Ekstraklasy. Opcja logotypów partnerów ligi to dodatkowe 30 złotych, a więc koszulka z samym brandingiem Ekstraklasy wyniesie 319 złotych. Co jednak istotne, koszulkę z brandingiem Ekstraklasy nie będzie można zamówić w pierwszym etapie sprzedaży, czyli w lipcu. Ta opcja pojawi się później, z możliwością realizacji w klubowym sklepie stacjonarnym. Trykot w wersji z numerem, imieniem/nazwiskiem lub pseudonimem, a także logotypami partnerów ligi (PKO Bank Polski, Lotto), będzie można kupić za 349 złotych. W tej wersji kibic otrzymuje dodatkowy upust 10 złotych od standardowej ceny (289 zł + 40 zł + 30 zł). 

W przypadku koszulki dziecięcej, czyli w rozmiarach od XXS (116 cm) do L (164 cm), cena będzie niższa i wyniesie ona 219 złotych. Trykot personalizowany, z numerem oraz imieniem/nazwiskiem lub pseudonimem będzie kosztował 249 złotych.

W sprzedaży, w wersji podstawowej, pojawią się koszulki z brandingiem dwóch partnerów klubu - Miasta Szczecin i Fabryki Papieru Kaczory. W stosownym do tego czasie poinformujemy o możliwości darmowego uzupełnienia kolejnych logotypów partnerskich bezpośrednio w klubowym sklepie stacjonarnym.

Osoby, które będą chciały zaopatrzyć się w koszulki personalizowane informujemy, że personalizacja w początkowej fazie będzie trwać 10 dni (od daty zakupu). Dokonać będzie jej można w każdej chwili już po zakupie trykotu, w ramach dodatkowej usługi w sklepie stacjonarnym lub poprzez wybranie tej możliwości na etapie zakupu w sklepie online. Czcionka personalizacji będzie identyczna jak na meczówkach zawodników pierwszego zespołu Dumy Pomorza. Jednakże, w przeciwieństwie do trykotów zawodniczych, w personalizacjach u dołu numeru nie będzie znajdował się logotyp partnera rozgrywek. 

Personalizację w sklepie internetowym należy dodać osobno do koszyka i w komentarzu napisać numer oraz imię/nazwisko lub pseudonim, który ma się znaleźć na plecach trykotu. Cały proces będzie oznaczony jako osobny produkt w sklepie.

Masz karnet? Masz taniej! Dla kibiców, którzy posiadają karnet na rundę jesienną sezonu 2024/25 lub na cały sezon, przy zakupie każdej koszulki obowiązuje 10% zniżka. Jeśli zatem jesteś karnetowiczem i chciałbyś nabyć koszulkę w wersji podstawowej dla osoby dorosłej bez personalizacji, zapłacisz za nią nie 289 zł, a 260,10 zł.  Koszulka z personalizacją będzie kosztować karnetowiczów 296,10 zł, z brandingiem Ekstraklasy 287,10 zł, a z pełnym pakietem (z numerem, imieniem/nazwiskiem lub pseudonimem, a także logotypami Ekstraklasy) - 314,10 zł. Koszulka dziecięca bez personalizacji 197,10 zł, a dziecięca z personalizacją 224,10 zł. Aby skorzystać ze zniżki dla karnetowicza wystarczy uprzednio okazać sprzedawcy swój numer PESEL. Osoba, której PESEL nie będzie dodany do sklepu internetowego, nie zakupi produktów z rabatem 10%. Sklep automatycznie naliczy 100% ceny. Właściciele karnetów będą mogli korzystać ze zniżki zarówno podczas zakupów stacjonarnych, jak i w sklepie internetowym.  

Identyfikacja

Sezon 2024/25 zaczynamy z trzema kompletami koszulek meczowych, które zostały stworzone przy współpracy z partnerem technicznym Pogoni Szczecin – marką Capelli Sport. Meczówki posiadają System CS Cool, który zapewnia cyrkulację powietrza oraz odprowadza ciepło od ciała, więc w żaden sposób nie będzie naruszać twojej strefy komfortu. Trykot jest lekki i bardzo przyjemny w użytkowaniu. 

Tradycyjnie Capelli Sport odwzorowało elementy zaprojektowane przez klubowego graphic designera – Michała Madeja. To dla nas bardzo ważne, bo dzięki temu mogliśmy nadać koszulkom portowe serce, autorski sznyt i dopracować wszelkie szczegóły koncepcji, która jest nam najbliższa. Każda z nowych propozycji ma elementy nawiązujące do meczówek z dawnych lat, zatem nadajemy im akcent stylu retro. Wszakże "pamiętam ciebie z tamtych lat" i to od tej dobrej strony!

Pierwszy zestaw to klasyczny pasiak w nowym wydaniu. Tym razem stawiamy na pięć głównych pasów pionowych o takiej samej szerokości. Po latach przerwy przypominamy, że trzecią barwą Pogoni jest żółtozłoty, zatem to właśnie ona uzupełnia podstawową warstwę kolorystyczną w postaci granatu i bordo. Wzór w "jodełkę", stanowiący element graficzny pasów, to zamysł, który był wykorzystywany w koszulkach Dumy Pomorza m.in. w latach 90. W tym roku postanowiliśmy odświeżyć tę ideę. Z sentymentem spoglądamy za tym, co za nami, zatem w nowej meczówce znajduje się wzór przypominający szachownice. Umiejscowiliśmy go na rękawach oraz kołnierzu. Tu inspirowaliśmy się sezonem 1996/97. Zwracamy również uwagę na nową identyfikację z gryfem i datą powstania klubu, która jest zlokalizowana z tyłu koszulki, na wysokości karku oraz napis "wychowani na Twardowskiego", na wewnętrznej stronie kołnierza. Całość dopina absolutnie najważniejszy symbol - piękny herb na piersi. Sesje zdjęciowe i plany filmowe realizowaliśmy w następujących miejscach: Courtyard by Marriott Szczecin City Brama Portowa, warsztat Autonaprawa Jan Borzym, Miejska Symbioza Tattoo & Barber oraz Bar u Izy na Placu Kilińskiego. Naszym drogowskazem byli ludzie z teoretycznie różnych światów, których łączy pasja do Pogoni Szczecin. Te barwy, te meczówki obecne są wszędzie tam, gdzie bije portowe serce.

Drugi zestaw to królestwo barw gryfa. W trakcie śpiewania hymnu Dumy Pomorza, gdy portowe szaliki dumnie wznosimy w górę, to właśnie żółtozłoty jest jednym z dominujących na stadionie. Mimo to jeszcze nigdy w naszej historii nikt nie zaproponował meczówki, która byłaby oparta na tej barwie (najbliżej była Pogoń Szczecin Nowa). My to zmieniamy, znów kierując drobny ukłon w kierunku historii. Zastosowaliśmy efekt rozmywania się granatowo-bordowego wzoru, który jest osiągany za pomocą pędzla, imitującego odpryski farby. Podobny manewr został wykorzystany w latach 90., w sezonie 1995/96. Przywracamy dawny blask zapomnianym kompozycjom, ukazując je w nowym świetle. Również w świetle miasta, w blasku fleszy.

Trzeci zestaw to wspomnień dawnych czar z nutą autorskiej kreacji, by nadać dawnej historii nowy bieg. Odświeżona wersja strzałek na ramionach to inspiracja sezonem 2001/02. Zwracamy uwagę również na element graficzny w postaci poprzecinanych pasów różnej szerokości. "Pasiak" pojawiał się w wielu różnych konfiguracjach przez lata funkcjonowania Pogoni Szczecin. To wzór, który nierozerwalnie łączy się z naszymi dziejami. Przenieśliśmy go na białą koszulkę, z zamysłem, aby ostateczny wygląd propozycji był tożsamy ze stylem retro. Z tyłu koszulki, na wysokości karku, znajduje się napis "Morski Klub Sportowy Pogoń Szczecin", który wiernie imituje tablicę na starym budynku klubowym. Oryginalna tablica w przyszłości trafi do klubowego muzeum. Nie bez powodu sesja zdjęciowa trzeciego zestawu odbyła się na terenie szczecińskiego Aeroklubu, powstałego jeszcze w 1945 roku, który oddaje industrialny klimat, idealnie odpowiadający naszej retrohistorii meczówki. 

***

Lata 90. Polska zamiera przed ekranami telewizorów, śledząc popularne wówczas programy. Wśród teleturniejów prym wiedzie "Wielka Gra" Stanisławy Ryster, natomiast rozrywki dostarcza "Śmiechu Warte" Tadeusza Drozdy oraz "Idź na całość" z Zygmuntem Chajzerem. Okres transformacji ustrojowej to powiew świeżości również dla polskiego kina. Powstają kultowe "Tato", "Psy", "Kiler" czy "Młode Wilki", m.in. realizowane w Szczecinie. 

To w tych latach ukończono w naszym mieście budowę Trasy Zamkowej (uroczyste otwarcie nitki wyjazdowej odbyło się 5 lipca 1996 roku) i przebudowę alei Wojska Polskiego (między kortami, a placem Szarych Szeregów). Wówczas powstał też Pazim Center, z nowoczesnym centrum handlowym i pierwszymi ruchomymi schodami w mieście. Nie wszystko oczywiście przebiegało w takim tempie, w jakim sobie to życzono. Aż do 1996 roku szczecinianie jeździli wycofanymi w innych miastach tramwajami typu N. Wyzwania były chlebem powszednim codzienności.

Swoje pasje młodzi szczecinianie rozwijali m.in. w Wilii Lentza, która w latach 90. służyła za Pałac Młodzieży, z ofertą różnorakich działań artystycznych. Na lotnisku w Dąbiu nieprzerwanie działał aeroklub, ale i to miejsce stało się areną dla II Przystanku Woodstock, który gościł tam w 1996 roku. 

Te czasy to także smak oranżady ze szklanej butelki i chipsów z tazosami, zbieranie kolorowych karteczek czy zabawa tamagotchi. Komu dane było wówczas być dzieckiem, ten z całą pewnością ma do wspomnianego wielki sentyment. 

Pogoń w tej drodze jest kolejną z osobistych, personalnych historii, której nie da opowiedzieć się w uniwersalny sposób. Dziś jednak na pierwszy plan kierujemy wartość, którą są tamte dni. Dla każdego inne. Dla każdego wyjątkowe.

***

Sesje zdjęciowe oraz plenery filmowe były realizowane w następujących lokalizacjach: Artystyczny Salon Szczecina - Willa Lentza, EPSD Aeroklub Szczeciński, Courtyard by Marriott Szczecin City Brama Portowa, warsztat Autonaprawa Jan Borzym, Miejska Symbioza Tattoo & Barber, Bar u Izy na Placu Kilińskiego. Dziękujemy wspaniałym ludziom, którzy tworzą te miejsca, za życzliwość i udaną współpracę. 

Przy realizacji filmu promocyjnego, wspierali nas nasi przyjaciele, partnerzy biura prasowego Pogoni, czyli Two Shots i firma 2k4k. Nasz wieloletni partner - Toyota Kozłowski - użyczył nam samochód swojej marki. Za make up odpowiadała Magdalena Pawlak. Stylizacje ubraniowe powstały dzięki uprzejmości marki Van Graaf. W sesji wystąpili: Oksenia Maria Rybak, Agnieszka Roszkiewicz, Sandra Ulewska, Maja Łącka i Kuba Bagiński. Bardzo dziękujemy!

DOŁĄCZ DO NAS NA WHATSAPP! KLIKNIJ TUTAJ!

Autor: Pogoń Szczecin SA
Żródło: własne
Wyświetleń: 12728
Tu podaj tekst alternatywny


Komentarze w serwisie www.PogonSportNet.pl zamieszczane przez jego użytkowników są ich prywatną opinią. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za ich treść. Jeśli jednak administratorzy dostrzegą naruszanie dóbr osobistych, zmuszeni będą do usunięcia komentarza, a w przypadku powtarzania się sytuacji, zablokowania konta użytkownika.

Komentarze dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zarejestruj się lub zaloguj tutaj.


Trwa ładowanie komentarzy...