Aktualności

  • Prawa do nazwy Stadionu Miejskiego na sprzedaż

Miasto szuka sponsora, który zapłaci za eksponowanie swojej marki na największej i najnowocześniej piłkarskiej arenie w regionie. Pierwszym krokiem do pozyskania sponsora tytularnego Stadionu Miejskiego jest nawiązanie współpracy z fachową agencją, która pomoże znaleźć firmę zainteresowaną takim projektem - czytamy na stronie UM Szczecin.


Zgodnie z założeniami agencja nie może uwzględniać  podmiotów,  z którymi Miasto już współpracuje. Ponadto przyszły doradca powinien stworzyć listę minimum trzech firm zainteresowanych współpracą, a także przeprowadzić z nimi wstępne rozmowy i uczestniczyć w negocjacjach. 

Zawarcie umowy ze sponsorem tytularnym planowane jest najpóźniej na I kwartał 2023 r. Porozumienie ma być zawarte na okres minimum 3 lat.

Szczegóły na temat postępowania  pn. „Usługa doradztwa w zakresie poszukiwania sponsora tytularnego dla Stadionu Miejskiego w Szczecinie” wkrótce będą dostępne w Biuletynie Informacji Publicznej.

tekst alternatywny

DOŁĄCZ DO NAS NA WHATSAPP! KLIKNIJ TUTAJ!

Autor: Daniel Trzepacz
Żródło: własne
Wyświetleń: 5361

Uwaga!

Dla lepszego doświadczenia użytkowników komentarze są początkowo niewidoczne. Kliknij „Zobacz komentarze", aby je pokazać i dołączyć do rozmowy.