O godzinie 18:15 na stadionie Pogoni Szczecin odbędzie się konferencja prasowa w trakcie której zaprezentowany zostanie nowy partner klubu. Jego logo znajdzie się na przodzie koszulki meczowej, pod znakiem partnera głównego - Portu Szczecin-Świnoujście. Poniżej będziemy umieszczać najważniejsze informacje i wypowiedzi z konferencji.
STRONĘ OD 18:15 NALEŻY ODŚWIEŻAĆ RĘCZNIE
18:15 - Zondacrypto nowym partnerem Pogoni Szczecin. Logo firmy znajdzie się na przodzie koszulki meczowej Portowców.
zondacrypto to w pełni regulowana giełda kryptowalut działająca we Włoszech, Polsce, Kanadzie, Słowacji, Estonii, Szwajcarii i na Litwie. Działa nieprzerwanie od 2014 roku, co czyni ją jedną z najstarszych na rynku. We Włoszech zondacrypto jest licencjonowana przez Organismo Agenti e Mediatori (OAM). Użytkownicy platformy mogą korzystać z prostego interfejsu, ponad 70 aktywów do handlu, profesjonalnych narzędzi handlowych i najwyższego poziomu bezpieczeństwa. Jej misją jest przyczynienie się do adopcji kryptowalut poprzez uczynienie handlu tak bezpiecznym i wygodnym, jak to tylko możliwe.
zondacrypto oferuje ekosystem produktów, który obejmuje bezpieczną, w pełni regulowaną platformę do wymiany aktywów zarówno w wersji internetowej, jak i mobilnej, oferującą najkrótszą ścieżkę do wpłaty, analizy, wymiany i wypłaty aktywów, a także platformę ZND i token ZND.
Z produktów zondacrypto korzysta 1,3 miliona użytkowników, których aktywność wygenerowała 37 milionów euro przychodów w latach 2021-2024. Całkowita wartość aktywów wynosi 520 milionów euro. Miesięczna liczba aktywnych użytkowników wynosi 180 000.
Przemysław Kral (prezes Zondacrypto): Jestem nam bardzo miło i jesteśmy niezwykle dumni, że jesteśmy sponsorem takiego klubu. Szybko przebiegły negocjacje. Jesteśmy też sponsorowami Juventusu, Atalanty i Rakowa. Pogoń jest dla nas bardzo ważna. Nie chcemy być pasywnym sponsorem, ale bardzo aktywnym. Posiadamy licencję, chcemy działać przejrzyście w Europie. Szybko udało nam się dopiąć formalności z prezesem. Jesteśmy z tego dumni. Od dziś Pogoń będzie u nas w aplikacji i na naszych stronach. Myślę, że dla obu stron będzie to bardzo owocna współpraca.
Jarosław Mroczek: Dodam tylko tyle, że rynek kryptowalut ma duże znaczenie na świecie. Społeczność nie ucieknie od tego tematu, wielu będzie chciało się tego uczyć, jakie są pozytywy i zagrożenia. Chcemy w tym uczestniczyć, mamy duże możliwości aby wspomóc tę naukę. Możemy przedstawiać giełdę, najstarszą i największą w Europie. Dla nas to wielki zaszczyt, że możemy w tym dziele brać udział. Rozmawiało nam się wyjątkowo efektywnie. Rozumieliśmy się po każdym słowie.
Jarosław Mroczek: Dziś chcę mówić o Zondakrypto. Wymiar czasowy? Szybko nad tym pracowaliśmy, wpisaliśmy na ten moment rok, ale myślę, że to będzie trwało wiele dłużej.
Jarosław Mroczek: Odrobiliśmy straty z ostatnich lat. Ekwiwalent z reklam koszulkowych jest dziś sporo wyższy niż w czasach gdy wspierało nas jedno duże konsorcjum.
Przemysław Kral: Kibice są naszym targetem, klientem docelowym. Wspólnie z klubem wypracowaliśmy wiele dodatkowych form współpracy. Dodatkowo chcemy edukować piłkarzy, trenerów pod kątem kryptowalut. Robimy to w Bergamo. Ludzie w Pogoni są dobrze nastawieni do krypto, to było czuć w naszych rozmowach i to nas przekonało.
Jarosław Mroczek: W swoim życiu dotknąłem krypto i dotknąłem fatalnie, bo przez przestępców. Spytałem w Rakowie, czy znają kogoś, kto może mi pomóc i wskazali na prezesa Zondacrypto. Tak rozpoczęły się nasze kontakty. Od tego momentu rozmawialiśmy bardzo, bardzo szybko, bo cele mamy jednakowe.
Uwaga!
Dla lepszego doświadczenia użytkowników komentarze są początkowo niewidoczne. Kliknij „Zobacz komentarze", aby je pokazać i dołączyć do rozmowy.