Aktualności

  • Ruszyły rozliczenia z karnetowiczami

5 sierpnia (środa) rozpoczął się proces rozliczania z karnetowiczami. Pogoń Szczecin przygotowała dwa modele rozliczeń z kibicami, którzy nabyli karnety „WIOSNA 2020” i nie mogli obejrzeć z trybun części spotkań.


Opcja 1: Zwrot proporcjonalnej wartości niewykorzystanego karnetu.

Od 5 sierpnia do 19 sierpnia (w g. 8.30-16.00) w siedzibie klubu przy ulicy Karłowicza 28 realizujemy zwroty gotówki za niewykorzystaną część karnetu. Łącznie wiosną zagraliśmy osiem meczów domowych, a karnetowicze mieli możliwość obejrzenia z trybun trzech z nich: dwóch jeszcze przed pandemią oraz jednego z trzech już po udostępnieniu 25% pojemności trybun. Zwrot obejmuje 5/8 ceny opłaconego karnetu. Tabela proponowanego rozliczenia poniżej.

Opcja 2: Voucher do wykorzystania w Fanshopie

Od 5 sierpnia (w g. 8.30-16.00) w siedzibie klubu przy Karłowicza 28 każdy płatny karnetowicz może odebrać voucher do wykorzystania na produkty w oficjalnym sklepie klubowym (voucherami nie będzie można opłacać biletów, nie będą także objęte rabatami). Termin realizacji takiego vouchera to 31 grudnia 2020 roku. Aby zachęcić kibiców do korzystania z tego modelu wartość voucheru wynosi 125% należności, która obowiązywałaby przy zwrocie gotówki.

W poprzednim komunikacie zapowiadaliśmy także trzecią możliwość, która przewidywała odpowiedni rabat przy zakupie karnetu w kolejnym sezonie. Jednak ze względu na obowiązujące nadal obostrzenia oraz niepewne prognozy, co do rozwoju pandemii COVID-19, zdecydowaliśmy, że nie będzie prowadzona sprzedaż abonamentów na pierwszą część sezonu. Karnetowicze, którzy posiadali abonamenty WIOSNA 2020 zachowają pierwszeństwo zakupu z chwilą otwarcia ponownej sprzedaży karnetów w kolejnej rundzie lub sezonie 2021/2022.

DOŁĄCZ DO NAS NA WHATSAPP! KLIKNIJ TUTAJ!

Autor: Pogoń Szczecin SA
Żródło: własne
Wyświetleń: 2126

Komentarze w serwisie www.PogonSportNet.pl zamieszczane przez jego użytkowników są ich prywatną opinią. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za ich treść. Jeśli jednak administratorzy dostrzegą naruszanie dóbr osobistych, zmuszeni będą do usunięcia komentarza, a w przypadku powtarzania się sytuacji, zablokowania konta użytkownika.

Komentarze dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zarejestruj się lub zaloguj tutaj.


Trwa ładowanie komentarzy...