Na ulicach miasta pojawiły się tajemnicze billboardy. Czarne tło z białymi i czerwonymi napisami. Wszystkie nawiązują do miejsc w których Pogoń grała w rundzie jesiennej.
Warszawa, Białystok, Mielec... Szczecin - Warszawa - Szczecin. Szczecin - Białystok - Szczecin. Szczecin - Mielec - Szczecin. Do tego liczby. Dwie, jedna biała, która jest odległością podaną w kilometrach, a druga, czerwona, to liczba fanów Pogoni Szczecin, którzy dopingowali swoich ulubieńców na tych stadionach.
— Pogoń Szczecin (@PogonSzczecin) 13 listopada 2019
Pogoń w tym sezonie na wyjazdach spisuje się bardzo dobrze, a nawet najlepiej w lidze. Swój udział w tym mają też kibice Pogoni Szczecin, którzy licznie odwiedzają stadiony na których gra ich ukochana drużyna. Z powodu zakazu, fani nie mogli pojawić się tylko na jednym meczu wyjazdowym w Krakowie. Co ciekawe, to jedyny w tym sezonie mecz wyjazdowy w lidze, który Portowcy przegrali.
Mamy przeczucie, że to jeszcze nie koniec tajemniczej kampanii przeprowadzonej przez klub...
Uwaga!
Dla lepszego doświadczenia użytkowników komentarze są początkowo niewidoczne. Kliknij „Zobacz komentarze", aby je pokazać i dołączyć do rozmowy.