Od 6 lat piłkarze Pogoni nieprzerwalnie występują w strojach marki Nike. Najpierw fundatorem strojów była niemiecka firma Genz GGR, a od 3. lat Pogoń ma podpisaną umowę bezpośrednio z amerykańskim producentem odzieży (przy współudziale Amber Sport).
Obecna umowa wygasa z końcem obecnego sezonu. Od 18 miesięcy Portowcy występują pierwszy raz od wielu lat w strojach dedykowanych, czyli takich, które stworzone są tylko dla jednego, wybranego klubu.
Jako, że obecna umowa wygasa, klub będzie musiał szukać kolejnego pozytywnego dla siebie rozwiązania. Może być z nim przedłużenie obecnej umowy. Z informacji jakie jednak posiadamy, klub skłania się również ku innym producentom odzieży. Najmocniejszym kandydatem podobno jest Zina, w której strojach Portowcy grali w IV i II lidze.
To dla klubu też dobry moment aby zmienić wzór klubowej koszulki. Nie ulega wątpliwości, że na zachodzie sprzedaż koszulek meczowych to spora część budżetu klubu. Polski rynek piłkarski powoli zmierza w tym kierunku i kluby najczęściej co dwa sezony zmieniają wzór swoich strojów. Klub ma jeszcze trochę czasu na negocjacje z potencjalnymi partnerami technicznymi.
Pogoń to coraz mocniejsza marka piłkarska i klub sporo może na tym zyskać.
Uwaga!
Dla lepszego doświadczenia użytkowników komentarze są początkowo niewidoczne. Kliknij „Zobacz komentarze", aby je pokazać i dołączyć do rozmowy.