Aktualności

  • WAŻNE INFORMACJE DLA KARNETOWICZÓW!

Zgodnie z zapowiedzią, prezentujemy dziś wszelkie niezbędne informacje i zasady, według których przeprowadzone zostanie sprawne przemieszczenie posiadaczy karnetów ze stref I i II do strefy III.

 


Zasady wchodzą w życie w momencie publikacji. Zalecamy uważną lekturę, aby każdy mógł bezproblemowo dokonać przenosin. Załączamy także „Regulamin zmiany miejsc dla posiadaczy karnetów w rundzie wiosennej sezonu 2018/19”.

Przypominamy, że wstrzymanie sprzedaży karnetów nastąpiło 17 lutego. To decyzja definitywna i wiążąca do końca sezonu.

Przeniesienie z możliwością wyboru miejsca (osobiście)

- Posiadacz karnetu z miejscem w sektorach 4-5 może wybrać dowolne dostępne miejsce w sektorach 15-22, poza miejscami VIP SILVER w sektorze 21

- Posiadacz karnetu z miejscem w sektorach 1-3 oraz 6-9 może wybrać dowolne dostępne miejsce w sektorach 15-18 oraz 22,

- Posiadaczowi karnetu z miejscem w sektorach 10-12 zostanie automatycznie przydzielone miejsce w sektorze 23

- Posiadacz karnetu z miejscem w sektorach 13-14 może wybrać dowolne dostępne miejsce w sektorze 15

- Posiadaczowi karnetu z miejscem dla osoby niepełnosprawnej w sektorach 1-9 zostanie automatycznie przydzielone miejsce w sektorze "24" (miejsca przeznacznone dla osób niepełnosprawnych na platformie za sektorem 18)

Przeniesienie bez możliwości wyboru miejsca (przez internet)

- Posiadacz karnetu z miejscem w sektorach 1-9 oraz 13-14 może zgłosić dyspozycję przeniesienia miejsca drogą e-mailową. W tej sytuacji musi wysłać na adres karnety@pogonszczecin.pl informację, która zawierać będzie: imię i nazwisko, numer PESEL, a także dotychczas zajmowane krzesełko (z numerami: sektora, rzędu i miejsca). Po weryfikacji posiadacz karnetu otrzyma wiadomość zwrotną z informacją o nowym miejscu w strefie III. W tym przypadku kibic nie będzie miał jednak możliwości wyboru miejsca, a zostanie ono przydzielone automatycznie, zgodnie z zasadami opisanymi w akapicie powyżej.  

Zachęcamy jednak do skorzystania z opcji osobistego przeniesienia miejsca. Drogę elektroniczną dedykujemy osobom, które z różnych względów nie będą mogły dokonać osobistego przeniesienia miejsca.

Kiedy mogę dokonać przeniesienia miejsca?

Okres, w którym można dokonać przeniesienia karnetu potrwa od 10 marca do 22 marca. Bezpośrednio po zakończeniu meczu Pogoni Szczecin z Zagłębiem Lubin kasy stadionowe  w budynku administracyjnym (przy ul. Karłowicza 28) pozostaną otwarte co najmniej przez trzy godziny, aby już tego dnia móc dokonać przenosin.  Po 10 marca dokonanie zmiany możliwe będzie w standardowych godzinach pracy naszych Fanshopów.

Do dokonania procesu zamiany miejsca potrzebna jest tylko karta kibica. Przenosin w imieniu grupy kibiców (np. dotychczas siedzących razem) może dokonać jedna osoba. Wówczas musi zgłosić się do przeprowadzenia tej operacji, dysponując kartami kibica wszystkich osób, których miejsca będzie przenosić.

22 marca o g. 23.59 zakończony zostanie proces przenoszenia posiadaczy karnetów do strefy III. 23  marca otwarta zostanie sprzedaż biletów na mecz z Jagiellonią Białystok oraz nastąpi automatyczne rozwiązanie umowy sprzedaży karnetów niezgłoszonych do przeniesienia. Ich posiadacze będą mogli zgłosić się do klubu po odbiór części ceny sprzedaży, proporcjonalnie do niewykorzystanej liczby spotkań. Dokładna informacja, w jaki sposób można będzie uzyskać zwrot, zostanie opublikowana 23 marca.

Gdzie sprawdzę moje nowe miejsce?

Każdy kibic będzie miał możliwość uzyskania informacji o nowym miejscu w systemie „Arena on-line” (dotyczy osób, które posiadają konto w systemie elektronicznej sprzedaży biletów), a także w punktach sprzedaży biletów, w punkcie reklamacji w Fanshopie na stadionie oraz u pracowników służby porządkowej, wyposażonych w czytniki.

Reklamacje

Informujemy, że w okresie 11-31 marca w Fanshopie na stadionie  (w godzinach jego otwarcia) będzie funkcjonował punkt reklamacji, który umożliwi zgłoszenie wszelkich wątpliwych kwestii.

Możliwość odstąpienia od umowy

Posiadaczom karnetów „Wiosna 2019” w sektorach 1-14, którzy nie wyrażają zgody na dokonanie zamiany miejsca na niniejszych zasadach, przysługuje prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży karnetu. Odstąpienie od umowy sprzedaży dokonuje się poprzez pisemne oświadczenie przesłane na adres Pogoń Szczecin S.A., ul. Karłowicza 28, 71-102 Szczecin lub osobistą wizytę w punkcie reklamacji, czyli w Fanshopie. W wyniku odstąpienia od umowy sprzedaży karnetu zwrócimy odstępującemu część ceny sprzedaży, proporcjonalnie do niewykorzystanej liczby spotkań (71% ceny karnetu).

Mam karnet, ale nie idę na mecz

11 marca opublikujemy zasady odstępowania przez posiadacza karnetu miejsca do ponownej sprzedaży w sytuacji, gdy z różnych przyczyn nie będzie mógł być na stadionie.

Zwracamy uwagę na fakt, że pomimo ograniczenia pojemności stadionu, a co za tym idzie, mniejszych wpływów finansowych, zdecydowaliśmy się nie zmieniać cen biletów na mecze Dumy Pomorza do końca sezonu 2018/19. Chcemy być jednak z wami szczerzy. Najprawdopodobniej w przyszłym sezonie ceny zostaną podwyższone do racjonalnego poziomu. Prosimy o cierpliwość i zrozumienie w tych niecodziennych dla klubu chwilach. Wspierajmy się i nie zapominajmy, że wszyscy gramy do jednej bramki!

DOŁĄCZ DO NAS NA WHATSAPP! KLIKNIJ TUTAJ!

Autor: Pogoń Szczecin SA
Żródło: własne
Wyświetleń: 5661

Komentarze w serwisie www.PogonSportNet.pl zamieszczane przez jego użytkowników są ich prywatną opinią. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za ich treść. Jeśli jednak administratorzy dostrzegą naruszanie dóbr osobistych, zmuszeni będą do usunięcia komentarza, a w przypadku powtarzania się sytuacji, zablokowania konta użytkownika.

Komentarze dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zarejestruj się lub zaloguj tutaj.


Trwa ładowanie komentarzy...