Zarząd Klubu podjął decyzje dotyczące zmian personalnych w Pionie Sprzedaży oraz Pionie Marketingu i Ticketingu.
Wraz z końcem minionego tygodnia rezygnację z funkcji Dyrektora Pionu Sprzedaży złożył Mariusz Juszkiewicz. – Dziękuję Mariuszowi za ponad rok pracy dla klubu – mówi Prezes Zarządu Pogoni Szczecin Jarosław Mroczek. – Życzę mu także powodzenia w dalszej karierze zawodowej.
Zarząd Klubu postanowił powierzyć odpowiedzialność za Pion Sprzedaży Łukaszowi Biwanowi, dotychczasowemu Dyrektorowi Pionu Marketingu i Ticketingu. – Obecne tygodnie to z perspektywy roku kluczowe momenty w funkcjonowaniu naszych sklepów i sprzedaży – mówi prezes Dumy Pomorza. – Jesteśmy tuż przed formalnym złożeniem zamówienia kompletów meczowych na kolejny sezon, w trakcie projektowania kolejnej kolekcji świątecznej i nie tylko. Potrzebujemy osoby, która zna procesy zachodzące wewnątrz Pionu Sprzedaży i całej organizacji, jest doświadczona w handlu i będzie gotowa z miejsca rozpocząć zarządzanie pracą pionu na pełnych obrotach. Łukasz spełnia te wszystkie warunki. Liczę, że kibice już niebawem zobaczą zdecydowanie więcej jakości w sposobie naszego funkcjonowania w tym obszarze. Zarówno jeśli chodzi o asortyment, jak i o jakość obsługi kibica.
Pełniącym obowiązki Dyrektora Pionu Marketingu i Ticketingu został Piotr Bonarski, dotychczasowy pracownik pionu. Nowy p.o. dyrektora jest zatrudniony w klubie od czerwca 2018 roku. W Pogoni odpowiadał dotąd m.in. za obszary związane z reklamą, e-sportem oraz marketingiem. Wcześniej pracował także m.in. w szczecińskim oddziale Grupy RMF, gdzie odpowiadał za reklamę i marketing.
Komentarze w serwisie www.PogonSportNet.pl zamieszczane przez jego użytkowników są ich prywatną opinią. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za ich treść. Jeśli jednak administratorzy dostrzegą naruszanie dóbr osobistych, zmuszeni będą do usunięcia komentarza, a w przypadku powtarzania się sytuacji, zablokowania konta użytkownika.
Trwa ładowanie komentarzy...