Aktualności

Z wyjątkową radością przyjmujemy fakt, że firma Autopay dołącza do idei Biznesowej Dumy Pomorza jako nasz Partner Srebrny. Dziękujemy za zaufanie i cieszymy się na początek rozdziału wspólnej historii! - czytamy w komunikacie wysłanym do mediów przez Pogoń Szczecin SA.


Autopay (wcześniej Blue Media) jest liderem sektora fintech w Polsce. Wspiera i obsługuje sektor finansowy, telekomunikacyjny i e-commerce. 

Marka od prawie 25 lat dostarcza innowacyjne rozwiązania, które ułatwiają oraz przyspieszają płatności, doładowania telefonów, ekspresowe przelewy, zakupy online i automatyczne opłaty za autostrady.  

Misją naszego Partnera jest podniesienie poziomu wygody, intuicyjności, automatyzacji oraz zniesienie stojących przed klientami i klientkami barier na drodze do realizacji ich codziennych celów.

Z Autopay można szybciej, łatwiej i komfortowo. Co też wielu z nas zna z codziennej praktyki! 

Z okazji zawarcia porozumienia porozmawialiśmy z Jarosławem Stankowskim, Head of Business Unit E-commerce w Autopay.

Dlaczego przyłączyliście się do projektu Biznesowej Dumy Pomorza?

Obsługa ticketingu to naturalny krok naszych działań. Sport jest nam bliski. Obsługujemy procesowanie płatności dla wielu dyscyplin, regularnie je przy tym wspierając. Kibice nabywając bilety online w prosty i szybki sposób, oszczędzają czas, który musieliby poświęcić na stanie w kolejce. Mają też pewność, że nie zgubią wejściówek i nie zapomną ich zabrać przed wyjściem na mecz. Będą cały czas dostępne na smartfonie.

Jesteśmy liderem rynku płatności w Polsce, a z naszych produktów korzystają dziesiątki tysięcy firm online. Dzięki silnym partnerstwom i działaniom na zasadach współpracy, dziś jesteśmy jedną z największych firm technologicznych w Polsce świadczących usługi dla sektora finansowego, telekomunikacyjnego i e-commerce. Działamy nie tylko w Polsce, obsługujemy też sklepy online w Austrii, Czechach, Niemczech i Słowacji, a wkrótce przedstawimy także nowy wachlarz metod płatności.

Jak i gdzie można skorzystać z Państwa usług?

Rozwijamy produkty zarówno dla firm, jak i indywidualnych użytkowników. Miesięcznie z naszych usług korzysta 10 milionów klientów i klientek - płacąc za zakupy online, doładowując telefon przez internet, regulując online swoje rachunki czy autoryzując płatność SMSem. 

Dzięki Autopay prostsze stają się też podróże w Polsce i za granicą. Oferujemy automatyczne płatności za autostrady w Polsce i umożliwiamy zakup winiet elektronicznych - do Austrii, Bułgarii, Czech, Słowacji, Słowenii, Szwajcarii i Węgier - w prosty i wygodny sposób. Z naszych rozwiązań korzysta na co dzień ponad 2,5 mln kierowców. 

Nasz ekosystem usług fintech dostarcza szereg rozwiązań dla efektywnego skalowania biznesu. Z produktów Autopay korzysta też ponad 50 tys. firm prowadzących biznes online. 

By w pełni zapoznać się z naszą ofertą, najlepiej zajrzeć na naszą stronę.

Czym wyróżniacie się na tle konkurencji i jakie są Wasze najważniejsze atuty?

Naszą misją jest zapewnienie wyjątkowego doświadczenia związanego z płatnościami – odnalezienie nowego poziomu wygody, intuicyjności i automatyzacji. Celem Autopay jest stanie się czołową europejską marką technologiczną. W związku z tym, w zeszłym roku zwiększyliśmy wydajność naszej bramki płatniczej do 300 tysięcy transakcji na godzinę. Dostarczamy rozwiązanie typu High Availability Payment System, które jest najbardziej zaawansowanym rozwiązaniem dostępnym na polskim rynku. 

Zależy nam, by wraz z rozwojem Autopay, rozwijał się także nasz rodzimy biznes. Dlatego w naszej ofercie można znaleźć dodatkowe usługi wspierające małe i średnie sklepy internetowe w pozyskiwaniu klientów, marketingu i prognozowaniu sprzedaży z wykorzystaniem AI. To szczególnie istotne dla firm z sektora MŚP, które nie zawsze mają zasoby, by samodzielnie wdrożyć takie rozwiązania, a dzięki partnerstwu z Autopay staje się to możliwe. 

tekst alternatywny

DOŁĄCZ DO NAS NA WHATSAPP! KLIKNIJ TUTAJ!

Autor: Pogoń Szczecin SA
Żródło: własne
Wyświetleń: 2461

Komentarze w serwisie www.PogonSportNet.pl zamieszczane przez jego użytkowników są ich prywatną opinią. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za ich treść. Jeśli jednak administratorzy dostrzegą naruszanie dóbr osobistych, zmuszeni będą do usunięcia komentarza, a w przypadku powtarzania się sytuacji, zablokowania konta użytkownika.

Komentarze dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zarejestruj się lub zaloguj tutaj.


Trwa ładowanie komentarzy...