W poniedziałek, 25 sierpnia, o g. 11:00, odnotowaliśmy w systemie 12 954 osoby uprawnione do wejścia na mecz 7. kolejki PKO BP Ekstraklasy z Rakowem Częstochowa (31.08, g. 20:15). Dołącz do nich i wspieraj Portowców z perspektywy trybun Stadionu im. Floriana Krygiera!
Poniżej przypominamy informacje o harmonogramie sprzedaży biletów na to wydarzenie.
Informacje organizacyjne
Od pierwszego dnia sprzedaży wejściówek na dany mecz będzie obowiązywała sprzedaż otwarta, zatem wszyscy kibice będą mogli zalogować się na stronie bilety.pogonszczecin.pl lub udać do kas i nabyć bilet na wydarzenie. Na pewno jednak zwrócicie uwagę, że niektóre krzesełka będą zablokowane. Ze względów organizacyjnych, na poszczególnych etapach będą pojawiały się kolejne udostępnione do sprzedaży miejsca. To z całą pewnością praktyka znana Wam już bardzo dobrze.
Klub nie będzie prowadził sprzedaży na sektory B3 i B4. Dystrybucją wejściówek na te miejsca zajmuje się Stowarzyszenie Kibiców Pogoni Szczecin "Portowcy". Jednakże od tej zasady obowiązuje jeden wyjątek - na 48 godzin przed meczem niewykorzystane bilety z tej puli trafią do sprzedaży klubowej.
W każdym etapie dystrybucja będzie prowadzona zarówno w internecie, jak i w kasach. Preferowaną formą sprzedaży jest zakup on-line. Do zakupu przez internet niezbędne jest aktywne konto w systemie sprzedaży bilety.pogonszczecin.pl.
Przypominamy, że mecz z Rakowem Częstochowa został zakwalifikowany do kategorii meczów premium, zatem cena za bilet wynosi +10 zł względem wartości z cennika.
Informujemy także, że od ubiegłego tygodnia funkcjonuje już nowa klubowa aplikacja biletowa. Powstała ona we współpracy z marką Roboticket. Znajdziecie ją w Sklepie Play (Android) <kliknij> i App Store (iOS) <kliknij>. Po ściągnięciu aplikacji w prosty i intuicyjny sposób pobierze ona podstawowe informacje z Twojego konta biletowego. Aplikacja umożliwia wgląd do listy posiadanych biletów, w tym archiwalnych, dzięki czemu będziesz mógł z telefonem w dłoni w szybki i wygodny sposób odbić wejściówkę na bramce stadionowej. Aplikacja służy także potwierdzaniu obecności na meczu przez subskrybentów na sezon 2025/26. Nie ma natomiast możliwości zakupu biletów na mecze poprzez tę funkcjonalność.
Kasy biletowe na Stadionie Miejskim im. Floriana Krygiera:
- otwarte w dni robocze, w g. 12-18
- w dniu meczu kasy biletowe również będą otwarte - sprzedaż w Punkcie Obsługi Kibica (pawilon kas przy "trybunie B", naprzeciw budynku CSDiM) rozpocznie się 5 godzin przed rozpoczęciem meczu, a w stanowiskach kasowych przy trybunach C (przy ul. Karłowicza) i D (przy ul. Twardowskiego) na 2 godziny przed startem spotkania.
Przypominamy, że od poprzedniego sezonu istnieje możliwość kupna biletu dla dziecka do trzeciego roku życia, które będzie zajmowało miejsce w wózku dziecięcym. Dla tej inicjatywy przeznaczamy część górnych balkonów na trybunie A i B. Cena wejściówki wynosi 5 zł.
***
Harmonogram sprzedaży biletów na mecz z Rakowem Częstochowa (31.08, g. 20:15)
II ETAP (dla wszystkich kibiców) - sprzedaż otwarta oraz miejsca dla "krzesełkowiczów"
• 18 sierpnia (poniedziałek), od g. 12.00 do 20 sierpnia (środa), do g. 08.00
Sprzedaż otwarta dla wszystkich zainteresowanych meczem kibiców. Z jedną, ważną adnotacją - do 20 sierpnia, do godziny 07.59, osoby, które poprzez udział w akcji "W Pogoni za stadionem" nabyły prawo pierwszeństwa zakupu biletu, będą miały zarezerwowane swoje miejsca w systemie biletowym. Przez ten czas "krzesełkowicze" będą mogli nabywać wejściówki na objęte rezerwacją miejsca. Pula biletów niewykorzystana przez "krzesełkowiczów" trafi do sprzedaży otwartej w kolejnym etapie.
Informujemy, że 20 sierpnia (środa) od g. 8.00 do g. 12.00 będzie trwała przerwa techniczna. W tym czasie nie będzie możliwości nabywać w systemie biletów.
III ETAP (dla wszystkich kibiców) - sprzedaż otwarta
• 20 sierpnia (środa), od g. 12.00 do 31 sierpnia (niedziela), do g. 20.15
Sprzedaż otwarta dla wszystkich zainteresowanych meczem kibiców.
IV ETAP (dla wszystkich kibiców) - wolne miejsca niewykorzystane przez partnerów klubu i Stowarzyszenie Kibiców Pogoni Szczecin "Portowcy"
• 29 sierpnia (piątek), od g. 20.15 do 31 sierpnia (niedziela), do g. 20.15
Etap startuje na 48 godzin do meczu. Obejmuje sprzedaż miejsc niewykorzystanych przez partnerów klubu oraz tych, które będą niewykorzystane przez Stowarzyszenie Kibiców Pogoni Szczecin "Portowcy".
PARKINGI
18 sierpnia (poniedziałek), od g. 12.00 do 29 sierpnia (piątek), do g. 8.00 będzie odbywała się sprzedaż miejsc parkingowych dla karnetowiczów. Bonus kończy się na 48 godzin przed rozpoczęciem meczu. Wtedy też nastąpi opisywany powyżej IV ETAP, w skład którego wchodzi także opcja zakupu parkingu dla wszystkich kibiców granatowo-bordowych. Zapraszamy w terminie 29 sierpnia (piątek), od g. 20.15 do 31 sierpnia (niedziela), do g. 20.15.
Parking stadionowy znajduje się od strony ul. Witkiewicza i dostępny jest wyłącznie dla posiadaczy biletów parkingowych. Nie będzie możliwości zakupienia biletu na parking bezpośrednio przed rozpoczęciem spotkania. Liczba miejsc parkingowych jest mocno ograniczona.
***
W dniu meczu, jeśli pozostaną dostępne bilety, klub będzie prowadził dystrybucję również w Punkcie Obsługi Kibica (pawilon kas przy "trybunie B", naprzeciw budynku CSDiM) - na 5 godzin przed rozpoczęciem meczu, a także na 2 godziny przed startem spotkania w stanowiskach kasowych przy trybunach C (przy ul. Karłowicza) i D (przy ul. Twardowskiego). Bilet można przekazać innemu kibicowi, używając w systemie opcji "przekaż". Przekazanie biletu odbywa się do 2 godzin przed rozpoczęciem meczu. Bilet zakupiony online, przekazuje się również online. Bilet zakupiony stacjonarnie, w kasie, przekazuje się również stacjonarnie. Klub od tego sezonu wprowadza brak możliwości zwrotu biletu. Tak jak dotychczas można je jednak przekazać innemu kibicowi.
W razie pytań zapraszamy do kontaktu z Punktem Obsługi Kibica.
Komentarze w serwisie www.PogonSportNet.pl zamieszczane przez jego użytkowników są ich prywatną opinią. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za ich treść. Jeśli jednak administratorzy dostrzegą naruszanie dóbr osobistych, zmuszeni będą do usunięcia komentarza, a w przypadku powtarzania się sytuacji, zablokowania konta użytkownika.
Trwa ładowanie komentarzy...