Aktualności

  • wSzczecinie.pl: Zewnętrzne agencje nie pomogły. Miasto szuka sponsora stadionu na własną rękę

Już nie za pośrednictwem wyspecjalizowanych firm, a na własną rękę szczecińscy urzędnicy szukają sponsora tytularnego Stadionu Miejskiego w Szczecinie. Niebawem miną 3 lata od rozpoczęcia polowania. Poważnie zainteresowany współpracą był jeden podmiot - informuje portal wSzczecinie.pl.


Dlaczego to tak ważne? Ponieważ wpływy oraz wsparcie partnera mogłyby odciążyć finansowo albo operatora obiektu, czyli Pogoń Szczecin, albo właściciela stadionu, którym jest miasto. Zainteresowanie taką współpracą od połowy 2022 roku było jednak niewielkie.

Tyle Miasto Szczecin zapłaciło za cały proces poszukiwań sponsora Stadionu Miejskiego. Jak tłumaczy Dariusz Sadowski z Centrum Informacji Miasta, w tym czasie skontaktowanych zostało ponad 100 największych przedsiębiorstw aktywnych w makroregionie, zorganizowanych zostało 11 spotkań fizycznych i online, z czego trzy firmy wstępnie zadeklarowały zainteresowanie współpracą. 

– Jedna firma z zagranicznym kapitałem uzyskała wyłączność na okres ponad 6 miesięcy na przeprowadzenie szczegółowych negocjacji pakietu i zapisów umowy, natomiast do podpisania umowy ostatecznie nie doszło – poinformował wSzczecinie.pl Sadowski.

(…)

– Obecnie prowadzimy działania związane z pozyskaniem sponsora tytularnego stadionu samodzielnie, tzn. opracowane przez firmę doradczą oferty wysyłamy do kontrahentów, którzy potencjalnie mogą być zainteresowani współpracą – podaje Sadowski.

Za poszukiwania sponsora tytularnego Stadionu Miejskiego w Szczecinie odpowiadała firma Sport Innovation Kamil Kukułka, działająca we współpracy z Komunikacja Plus.

WIĘCEJ MOŻESZ PRZECZYTAĆ TUTAJ!

tekst alternatywny

DOŁĄCZ DO NAS NA WHATSAPP! KLIKNIJ TUTAJ!

Autor: Daniel Trzepacz
Żródło: wSzczecinie.pl
Wyświetleń: 5168

Uwaga!

Dla lepszego doświadczenia użytkowników komentarze są początkowo niewidoczne. Kliknij „Zobacz komentarze", aby je pokazać i dołączyć do rozmowy.